Vloženo: 1.1.2014 18:25 | Film: -
Zdravím všechny filmové nadšence a sběratele!
Věřím, že jste Nový rok přivítali jak se patří a těšíte se také na další příval zajímavých novinek. Začínám poměrně svižně, a sice 15. ledna začínají vycházet novinku u Magic Boxu i Bontonfilmu, největších distribučních společností v ČR a SR. Vše podstatné najdete v tabulce, mé soukromé tipy na vás čekají na konci tohoto článku.
DATUM | NOSIČ | ČESKÝ NÁZEV | ŽÁNR | DISTRIBUCE | MOC |
15.1 | DVD | Millerovi na tripu | Komedie | Magic Box | 399 |
15.1 | BD | Millerovi na tripu | Komedie | Magic Box | 499 |
15.1 | 2DVD | Příšerky kolekce 1.- 2. 2DVD | Animovaný | Magic Box | 399 |
15.1 | DVD | Jasmíniny slzy | Drama | Magic Box | 299 |
15.1 | BD | Jasmíniny slzy | Drama | Magic Box | 499 |
15.1 | DVD | ELYSIUM | Sci-Fi / Akční | Bontonfilm | 399 |
15.1 | BD | ELYSIUM | Sci-Fi / Akční | Bontonfilm | 499 |
15.1 | BD STB | ELYSIUM STEELBOOK | Sci-Fi / Akční | Bontonfilm | 599 |
15.1 | DVD | Mortal Instruments: Město z kostí | Fantasy / Dobrodružný | Bontonfilm | 299 |
15.1 | DVD | Nezapomenutelné prázdniny | Komedie / Drama | Bontonfilm | 399 |
15.1 | 2DVD | Proč bychom se netopili (2 disky, 10 epizod) | Komedie | Bontonfilm | 499 |
15.1 | 15DVD | Četnické humoresky kolekce 1-3 (15 disků) | Krimi / Seriál | Bontonfilm | 1 299 |
22.1 | DVD | Phil Spector | Drama | Magic Box | 299 |
22.1 | DVD | Riddick | Sci-fi / Akční | Magic Box | 399 |
22.1 | BD | Riddick - režisérská verze | Sci-fi / Akční | Magic Box | 499 |
22.1 | DVD | Gladiátoři | Animovaný | Magic Box | 299 |
22.1 | 3DBD | Gladiátoři | Animovaný | Magic Box | 599 |
22.1 | 4DVD | Živí mrtví 2.série 4DVD | TV seriál | Magic Box | 799 |
22.1 | 4BD | Živí mrtví 2.série 4BD | TV seriál | Magic Box | 999 |
22.1 | DVD | Kámoši až na dno láhve | Komedie / Romantický | Bontonfilm | 299 |
22.1 | DVD | Hlas | Komedie | Bontonfilm | 299 |
22.1 | DVD | Pušky, puky, pivo a psi | Dokumentární | Bontonfilm | 149 |
22.1 | DVD | Apokalypsa 2. Světové války 1.-3.díl | Dokumentární | Bontonfilm | 149 |
22.1 | DVD | Apokalypsa 2. Světové války 4.-6.díl | Dokumentární | Bontonfilm | 149 |
29.1 | DVD | Závod s časem | Akční | Magic Box | 299 |
29.1 | BD | Závod s časem | Akční | Magic Box | 499 |
29.1 | DVD | Rivalové | Motoristické / Drama | Magic Box | 399 |
29.1 | BD | Rivalové | Motoristické / Drama | Magic Box | 499 |
29.1 | BD | ELYSIUM limitovaný box s knihou (obsahuje steelbook, knihu, sběratelské kartičky) | Sci-Fi / Akční | Bontonfilm | 1 799 |
29.1 | BD | Robocop STEELBOOK (1987) | Sci-Fi / Akční | Bontonfilm | 599 |
29.1 | BD | Robocop | Sci-Fi / Akční | Bontonfilm | 499 |
29.1 | BD | Hra na hraně | Krimi / Drama | Bontonfilm | 499 |
29.1 | DVD | Hra na hraně | Krimi / Drama | Bontonfilm | 399 |
29.1 | DVD | Donšajni | Komedie | Bontonfilm | 199 |
29.1 | 3DVD | M.A.S.H. 5. sezóna (3 DVD, 25 dílů) | TV seriál | Bontonfilm | 799 |
29.1 | 3DVD | M.A.S.H. 6. sezóna (3 DVD, 24 dílů) | TV seriál | Bontonfilm | 799 |
29.1 | 3DVD | Jak jsem poznal vaši matku 4. sezóna (3 DVD, 24 dílů) | TV seriál | Bontonfilm | 799 |
29.1 | 3DVD | Jak jsem poznal vaši matku 5. sezóna (3 DVD, 24 dílů) | TV seriál | Bontonfilm | 799 |
5.2 | DVD | 2 zbraně | Akční | Bontonfilm | 399* |
5.2 | BD | 2 zbraně | Akční | Bontonfilm | 499* |
5.2 | BD STB | 2 zbraně STEELBOOK | Akční | Bontonfilm | 599* |
5.2 | DVD | The Hungover Games | Komedie | Bontonfilm | 399* |
5.2 | DVD | Mickeyho klubík: Minnie a Salón pro mazlíčky | Animovaný | Magic Box | 299* |
12.2 | DVD | Co čas nezahojil | Drama | Magic Box | 299* |
12.2 | DVD | Twin Peaks | Thriller | Magic Box | 299* |
12.2 | BD | Twin Peaks | Thriller | Magic Box | 399* |
12.2 | DVD | Zmizení | Krimi / Thriller | Bontonfilm | 399* |
12.2 | BD | Zmizení | Krimi / Thriller | Bontonfilm | 499* |
12.2 | DVD | Turbo | Animovaný | Bontonfilm | 399* |
12.2 | BD | Turbo | Animovaný | Bontonfilm | 539* |
12.2 | 3DBD | Turbo 3D + 2D | Animovaný | Bontonfilm | 629* |
19.2 | DVD | Carrie (2013) | Horor | Bontonfilm | 399* |
19.2 | BD | Carrie (2013) | Horor | Bontonfilm | 499* |
19.2 | DVD | Colette | drama | Magic Box | 299* |
19.2 | BD | Colette | drama | Magic Box | 499* |
19.2 | DVD | Plán útěku | Akční | Bontonfilm | 299* |
19.2 | BD | Plán útěku | Akční | Bontonfilm | 499* |
19.2 | BD | Plán útěku DIGIBOOK/FUTUREPAK ? | Akční | Bontonfilm | 599* |
19.2 | DVD | Machete zabíjí | Akční | Magic Box | 299* |
19.2 | BD | Machete zabíjí | Akční | Magic Box | 499* |
19.2 | DVD | Tom a Jerry: Myší starosti | Animovaný | Magic Box | 299* |
19.2 | 5DVD | Hra o trůny 3. série 5DVD | Fantasy | Magic Box | 999* |
19.2 | BD | Město andělů | Romantický | Magic Box | 399* |
19.2 | DVD | A dost! | Komedie / Drama | Bontonfilm | 399* |
26.2 | DVD | Gravitace | Sci-fi | Magic Box | 399* |
26.2 | BD | Gravitace | Sci-fi | Magic Box | 599* |
26.2 | 3DBD | Gravitace 2BD (3D+2D) | Sci-fi | Magic Box | 699* |
DVD | Labutí princezna 5: Příběh královské rodiny | Dětský | Bontonfilm | 299* | |
26.2 | DVD | Dobrodružství Hucka Finna | Rodinný | Magic Box | 299* |
26.2 | DVD | Tom Sawyer | Rodinnž | Magic Box | 299* |
26.2 | DVD | Lost Highway | Drama | Magic Box | 299* |
26.2 | BD | Lost Highway | Drama | Magic Box | 399* |
26.2 | DVD | Mazací hlava (CZ titulky) | Horor | Magic Box | 299* |
26.2 | BD | Mazací hlava (CZ titulky) | Horor | Magic Box | 399* |
26.2 | DVD | U Konce světa | Sci-fi | Bontonfilm | 399* |
26.2 | BD | U Konce světa | Sci-fi | Bontonfilm | 499* |
26.2 | 3DVD | Kolekce tří příchutí Cornetta | Bontonfilm | 599* |
*Ceny nebyly zatím potvrzeny.
Máločemu odolávám poměrně dlouhou dobu a když mě to navíc překvapí výborným zpracováním, zlobím se, proč jsem tak dlouho otálel :-) Jako velký fanda sportovních snímků vím, jak je těžké kvalitní snímek najít, natož natočit. Sportovní snímky fanoušky do kin většinou moc netáhnou a málokdy tak vydělají peníze. Producenti filmu RIVALOVÉ zvolili rozumný rozpočet 38mil dolarů a k dnešku film celosvětově vydělal přes 90mil. Naprosto zaslouženě. Věřím, že všichni fandové motorismu i filmu budou souhlasit, že RUSH překonal dlouhou dobu nepřekonatelný snímek LE MANS se Stevem McQueenem.
Všem bych rád doporučil skvělou komedii MILLEROVI NA TRIPU, která vyjde na DVD a Blu-ray navíc v prodloužené verzi. V kině nás velmi pobavila a věřím, že po ní rádi sáhnete, když si budete chtít udělat dobrou náladu.
Neil Blomkamp je člověk, který má neuvěřitelnou schopnost věrohodně přenést vzdálenou vizi na filmové plátno. Akční sci-fi snímek ELYSIUM budete chtít vidět vícekrát a budete přemýšlet nad tím, jestli to tak skutečně bude nebo v čem se to za pár desítek let bude lišit.
Ke kultovnímu ROBOCOPOVI Paula Verhoevena asi napíšu jen, že bych si přál, abych fanoušci podpořili sběratelský STEELBOOK, který se Michalu Holotíkovi z Bontonfilmu povedlo domluvit. Režisérská necenzurovaná verze ja maximum, co od tohoto snímku můžete získat.
Ben Affleck patří mezi mé oblíbence, zejména jako režisér. "Jeho" snímek HRA NA HRANĚ si na Blu-ray ujít nenechám.
RIDDICKA jsme navštívili při společné projekci s fanoušky v kinech, ale já musel jít znovu, protože pracovní povinnosti převážili nad zábavou. Názory na něho se liší člověk od člověka, ale pro fanoušky bude RIDDICK vládnout stejně jako Vin Diesel. Proto se nenechte odradit a směle si blučko pořiďte, protože za to bude stát. Jako bonus na vás čeká prodloužená režisérská verze.
1. sezóna sklidila od fanoušků kritiku, druhá má být o dvě třídy výš. Počkáme na redakční test, ale čtyřdisková Blu-ray edice s bonusy a atraktivní cenou vábí každého fanouška tohoto úspěšného seriálu, aby ji měl v hledáčku. 2. sezóna THE WALKING DEAD aka ŽIVÍ MRTVÍ vyjde 22. ledna.
ZÁVOD S ČASEM jsem zatím nikde neviděl a nevím přesně, co čekat. Tuším, že můj oblíbenec Ethan Hawke by zklamat neměl, ale uvidíme, co tam se Selenou předvedou. Více ohodnotím v databázi po vydání.
Mé lednové tipy pro vás jsou:
Únor je ještě vzdálený a v rozpisu se mohou ještě dít změny, nicméně u Magic Boxu by se dal únor okomentovat jako měsíc Davida Lynche. Já osobně jeho filmy moc nemusím, ale jako filmaře ho velmi respektuji. Doufám tedy, že jeho fanoušci budou nadšeni a podpoří vydání jeho kousků koupí Blu-ray. Celkově bude ale tento měsíc dost zajímavý.
V únoru by měl být jistý STEELBOOK 2GUNS, za který patří velký dík ještě Gábině Hronové, která byla u jeho zrodu.
Věřím, že klapne vydání ZMIZENÍ na Blu-ray, protože podle posledních předvánočních zpráv to jisté u Bontonfilmu nebylo kvůli nespokojenosti s výsledky v kinech.
Pro fanoušky hororů bych doporučil CARRIE (2013) s krásnou herečkou Chloë Grace Moretz.
Určitě podpořte český snímek COLETTE, který je výborně natočený. Myslím, že ve sbírce stojí za to ho mít.
Milovníci akčních ujetin Roberta Rodrigueze, které rád podpořím, se jistě těší na snímek MACHETE ZABÍJÍ.
TURBO je pro mě povedený animáček od studia DreamWorks, kterým potěšíte nejen děti.
Snímek U KONCE SVĚTA jsme společně s Maniaky navštívili společně v kině Atlas na našem druhém srazu. Myslím, že je moc dobře, když tento snímek vydá distribuce u nás jak na DVD, tak i na Blu-ray.
GRAVITACI spousta lidí po návštěvě kina zařadila mezi nejpovedenější snímky roku 2013. Já, jako milovník akčních a sportovních snímků, mezi ně sice nepatřím, to ale neznamená, že mu ve sbírce neudělám místo.
Mým nejočekávanějším filmem února je PLÁN ÚTĚKU, se Slyem a Arnoldem. Jsem strašně vděčný za každý snímek, v němž se ty dva herecky potkají. V dalším článku si rozebereme přípravy limitované Blu-ray edice a budeme se zajímat o vaše názory, jestli byste raději FUTUREPAK nebo DIGIBOOK.
Na poslední místo jsem si nechal film, který řadím mezi nejlepší romantické snímky. Jsem moc rád, že distribuce představí našemu trhu katalogový snímek MĚSTO ANDĚLŮ na Blu-ray.
Mé únorové tipy pro vás jsou:
Jaké jsou vaše lednovo-únorové DVD a Blu-ray tipy?
Podpořte je prosím v komentářích, protože pokud ještě není rozhodnuto nebo se váhá, určitě se k nim bude, po jejich přečtení distributory, přihlížet.
A pokud je distributoři vydají, podpořte je prosím koupí, protože pokud to neuděláte, příště už na Blu-ray vyjít nemusí.
Honza Cikánek
jen pro ujasnění: magic dává do BR artworky, a Bonton ne?
Článek
Jsou věci, kterým nikdy asi neporozumím. Vždyť ten vnitřní artwork tu edici vylepší. Studia by to tam sama měla navrhovat a nemyslím si, že by se to nějak výrazně prodražilo. Nu nic jdu zabořit čumák do Zemelovi-Fraenkelovi teorie množin ta je mi přeci jen srozumitelnější .)
tak že oba dávaj Fox i Bonton, potom není co řešit. :D
a vůbec: jak to vypadá s vydáním INSIDIOUS 1 & 2 ??? ve světě vychází 2jka už v pondělí tj. 6.1.2014 ...u nás zatím stále žádné informace? sice předobjednávkové ceny maličko na poblinkání, vzhledem k tomu, že 1čka je víceméně 3 roky stará katalogovka, ale myslím, že už spousta z nás horlivě čeká, kdy o tyto pecky rozšíří svou hororovou sbírku - nemluvě o Dead Silence - Zlověstné Tichno ;)
Článek
Na té roztříštěnosti edic na našem trhu bohužel něco je a také bych byl rád za větší sjednocení a menší počet, i když se díky FilmAréně poměrně orientuju. Sám sice 3D díky fyzickému limitu nikdy neuvidím, ale když už kupuju si 3D+2D protože je v budoucnu s tím správným hardwarem může využít někdo jiný. Přivítal bych to, co je už "venku" standardem a to těď v boomu tabletů přítomnost digitální kopie, chystá se to nějaký distributor letos konečně to aspoň zkusit (stačila by z praktických důvodů dabovaná)?
Sám teda sbírám z pracovních důvodů hlavně muzikály a bohužel se musím přiznat, že v 90% případů doslova MUSÍM nakupovat jinde , občas teda Bontonfilm přiveze nějakou tu Lloyd Webberovku, ale tipnu si, že nedávno vydaný záznam Shrek The Musical z Broadwaye se k nám třeba nepodívá. A občas by se mohli distributoři podívat na dramaturgické plány divadel, jinak by totiž nedovolily absenci Mary Poppins na Blu-ray a Little Shop of Horrors obecně, ty v divadelní verzi v Brně a částečně v Praze na hostováních viděli tisíce lidí.. chápu, že třeba s Evitou možná bude nějaký distribuční problém, ale u té se chystá na březen v Ostravě už čtvrté české nastudování a film na českém nosiči stále nikde....
Článek
no určitě je z čeho vybírat- já rozhodně jdu po Lost Highway a Gravitaci (akorát mě zrovna u ní mrzí i zaráží, že se neplánuje steelbook. i ten futurepack bych bral přinejhorším. Kde je problém, když byla tak úspěšná i v čr?)
Článek
díky za info pánové. jinak s aj problém nemám, ale zas když tam cz není, mám jakýsi pocit neúplnosti... :-) i když se na cz dabing nedívám, titulky mi vůbec nevadí a radši pro jistotu je tam mám. a zkušenosti s nákupem ze zahraničí nemám. ale pokud bude výbava zrovna u Gravitace v zahraničí hutnější, tak věřím, že to bude moje první volba. ale zatím jsem teda rád i za futurepack, co byl ohlášen. za to palec nahoru
Článek
Gravity vyjde jako vždy na steelbooku v zahraničí. Pokud ti nečiní problémy angličtina, případně ti jde čistě o sběratelství, doporučuji se podívat na zavvi.com, či na amazon.co.uk. Na něm je k dispozici dokonce verze s digitální kopií (což je v ČR jen něco, o čem si ještě příštích 20 let můžeme nechat jen zdát).
opravdu?
tyto dva měsíce BY peněženka dostala hubu: RIVALOVÉ, ELYSIUM, RIDDICK ,HRA NA HRANĚ, PLÁN ÚTĚKU GRAVITACE,
Článek
Já koupím Millerovi na tripu, Rivalové, Robocopa steelbook. Pak bych bral Prisoners a Plán útěku beru určitě, rozhodně jsem pro variantu digibooku, ale když nebude tak vezmu futurepack
se shodneme na Rivalech a Plánu Útěku,
Článek
A jeste dotaz na Tebe Jendo...jak to vypada s vydanim treti sezony Walking dead? Bude to tak, ze se vyda pouze v tom pripade kdyz prvni a druha sezona bude prodejne uspesna? Ptam se z toho duvodu ze namam rad nekompletni edice (proto jsem napriklad nekoupil ani jeden dil IM, pac cekam na vydani prvniho dilu)...
Ondra už se pokusí dneska mlčet vyjádřil se už asi dostatečně :o) ps: chci digibook Escape plan - ale předobjednávku nemám ;)
ale upřímně: budu moc rád i za FP, dokud se mi to nerozpadá, pořád je to pro mě exkluzivní balení ... Pacific Rim je můj jediný FP a řadím ho k absolutnímu TOPu, co se týká designu v mé sbírce a to mám i sakra pěkný The Conjuring / The Prestige / Commando / X-men origins: Wolverine nebo dnes již kultovního Captain America .... takže já budu osobně rád i za FP, když nebude zbytí :o) ....ale Digibook Konga mi šeptal, že už mu je v mojem světě SBs hodně smutno :o)
nehádáme se :o) ... o takových diskuzích to přeci je, já nikoho po ramenou plácat nechci, když nemám garanci Thora 2 ve steelu :D .............táhnu za jeden provoz, proto se snažím najít řešení, film-arena je eshop, nevidím do jejich plánů, ale být tam já, řeknu distribuci, plastáky nechci, chci risknout prodej čistě steelů a uvidíme jak budou vypadat prodeje ...tohle bych zkusil já, ale je mi úplně jasné, že ve smlouvách se píše něco zcela úplně jiného :D
Článek
Podívej v tomhle případě aspoň můžeme sáhnout po SB ze zahraničí a já to také udělám, Rivalové Thor 2, Pacific Rim, Man of Steel, že tady SB nevyšel no tak si ho koupím jinde, sice to není ono ale horší je, když mi trh hodí jen DVD a já si bluray ze zahraničí můžu akorát tak točit kolem prstu :( moje angličtina je velmi mizerná :(
Článek
Přesně tak, já to tak také řeším, když není jiná možnost, každopádně jak píšeš, daleko horší případ je, když Blu-ray není vůbec.
Článek
Víš já bych to tak růžově neviděl. Podívej kolik lidí by se tu mohlo zapojit do diskuze z celého Československa :) a bavíme se tu 4 lidi maximálně. Lidi nejsou schopní říct ani názor natož kliknout na předobjednávku nebo ji dotáhnout do konce. Já vím, že by sis ten SB moc přál já taky a mnoho jiných věci bych tu chtěl, ale prostě to asi nepůjde a nejenom to, já už od podzimka vím, že bude hůř a docela mě to trápí. Hodně trápí.
jediné oč mi jde, aby se nevyvozovaly závěry na základě "předobjednávek" - lidé neutopí svoje peníze předem za něco o čem "nic neví" - jdou raději do hotového ... na základě čeho se mohou dělat analýzy jsou ankety a porovnání prodejů s podobnými tituly, když jsou tedy tak nutné a distributor si nedokáže sám vyvodit, jak úspěšný prodej by mohl teoreticky být :o) .... jak jsem řekl, k čertu s 6-7 verzemi vydání a 10 000 náklad, chceme 1-2 a náklad poloviční ;) :o)
Článek
No v tom, že lidi nevyhodí peníze do předu taky vím a proto vím, že jsme na tom mrtvém bodě. I ty tituly od HCE ted budou stát dokud se nenajde potřebné množství předobjednávek a to já vím, že nenajde a ta kóta se nikdy nenaplní, protože když je u titulu datum vydání neznámé tak ti lidi tu předobjednávku neudělají ani jen na oko na dobírku, od které můžou kdykoliv cuknout a tak tu budou dvě strany na sebe čekat a čučet a nikam se nehneme ani za 100 let a z toho je mi už do breku, protože já ty filmy od HCE moc chtěl a už se radoval, že budou :(
Článek
V tomhle musím rozhodně souhlasit, protože bych si nikdy nepředobjednal něco co nevím zda ve finále budu vůbec chtít, s Predátorem jsem taky čekal, protože dle prvních fotek to vypadalo dost hrozně. Navíc si též myslím, že je zbytečné, aby na trhu bylo několik verzí stejného. Je to zbytečné rozdělování trhu, měl by se spíše sjednocovat. Víc variant je vždy větší finanční náročnost než varianta jedna. DVD v amarayi a bluray ve steelbooku, je to tak prosté a jasné.
Ondro, ty rozhodnutí distributorů nejsou ale na základě předobjednávek. Momentálně se rozhoduje tak jak píšeš ty. Distributoři už mají své několikaleté zkušenosti a podle nich a přihlédnutím k dalším faktorům rozhodují jestli vydají nebo nevydají. Naše předobjednávky slouží pro nás jako verifikace a v případě, že by něco distributor vydat nechtěl, mohl bych říci, hele já na to zákazníky mám a jsem ochoten to zaplatit, abyste to vydali. Pokud bych ty předobjednávky neměl, byl bych úplně závislý na tom, že distribuce má nejspíš vždy pravdu. Já tedy myslím, že jako informační zdroj je to minimálně velmi hodnotná informace.
Článek
!!!Gravity & We're the Millers !!! 2Guns, Elysium and Prisoners kterých by byla obrovská škoda pokud by nevyšli na BD...
P.S. Honzo i jako fanoušek a vášnivej sběratel steelbooku naprosto chápu váš postoj vůči vydávání steelbooku v takto vysokých číslech. Jen málo kdo si uvědomuje jak to dneska chodí, to že někdo řekne že něco někde někdy koupí vůbec neznamená že to tak kdy bude či musí být. Osobně bych si takovej závazek na sebe taky nikdy nevzal.Velice se mi líbí váš přístup na toto téma - však jasně on není žádnej problém aby si to kdokoli tady udělal těch dva tisíce kousků stelbooků na sebe - třeba si na tom namastí kapsu :-) :-D
ted jsem třeba koukal zpětně už po několikáté na tabulku 2013 ... Hansel & Gretel 2000ks steelbooků, to se pak nemůže nikdo divit, že nic není, když se jde do takových utopických projektů a nikdo je zcela pochopitelně nechce, když je to jen čistý průměr ;) ...pak mají být na něco peníze ;) ..... jinak pokud mi někdo zaručí, že nepůjdou do prodeje 2D amaraye Thora2, přiblbý kolekce o 2 dílech a bůh ví co dalšího, půjdou do prodeje případně jen 3D+2D amareye a nic jiného ....rád si to vezmu na sebe a risknu to ;)
Článek
Souhlasím s tím, že pokud by šel na trh pouze 3D+2D steelbook tak by nebyl problém. Každopádně to tak nikdy nebude. A jak píše Honza pokud bude už i 3D+2D tak problém mít budeš.Každopádně jak psal výše Hanuš , za mne raději ať to tu nevyjde ve steelbooku / ten si kdykoliv dokoupím když bude potřeba jinde, ale to nejhorší je pokud film vyjde jen na DVD ... Třeba absolutně nechápu jak se vůbec může uvažovat o tom jestli se má či nemá vydat Prisoners na BD :-D jeden z nejlepších filmů roku...
To nemůžu, o tom, co půjde na trh rozhoduje za Magic Box David Šnobl. Ale už když budeš mít na trhu 3D amaray, tak budeš to budeš mít hodně těžký. Musel bys to mít zametený jako to měl Kapitán Amerika, když startoval. Šel jako 3D steelbook bez konkurence plasťáku, ale za jeho cenu 699. A Davidovi trvalo rok, než je rozprodal. Takže taky žádná easy way. Od tý doby pár sběratelů sice přibylo, ale pořád je 2K moc.
krásný příklad, SB Captain America, jak sám říkáš, šel na trh jako solo SB a zaprášilo se po něm (ok, až za rok - ale kde jsme v tu dobu byli jako trh) a dnes? Dnes by ho chtěl každý, protože sběratelů radikálně přibylo a jsou ochotni investovat i nemalé peníze aby ho získali ..... proto říkám, dejme na trh pouze SB - lidé si je fakt koupí, když nebudou mít jinou možnost :P a náklad můžeš dát klidně i 3000 :o))
nepamatuji si, že by kdy někdo vyslovil takové přání, alespoň mě se teda určitě nikdo neptal ..já si pamatuji maximálně to, že SB měly původně úplně jiný design (líbivý) a výsledek je takový jaký je ... ale tak, asi to byl tak silný titul, že těch 2000 ks je hotová věc a není třeba o něm diskutovat, za to o Thorovi se diskutuje prakticky od uvedení do kin, přání fanoušků bylo vyřčeno a nakonec stejně vše závisí na " nic neříkajících předobjednávkách" - ano, budu to pořád opakovat ;) - věřím, že až se dneska vyspím bude mé rozpoložení jiné, ale v srdci to budu cítít pořád stejně :o)
Článek
Tak to si špatně četl, na FB Filmareny proběhl dotaz a na FB Magic Boxu také, všichni lajkovali a švitořili o 106. Tenhle server, na kterém se tu bavíme ještě neexistoval. Anketa rozhodně neproběhla protože proběhnout nemohla. Jeníček a Mařenka je prostě oddychovka, tam žádný jiný účel nehledej. Prostě jen koukat s vypnutým mozkem a chroustat popcorn :D
Článek
No to je právě to, že Honza říkal, že ještě v něco věřili a snažili se ten trh zlepšit, bohužel málem je to stáhlo s sebou dolů, je škoda že to odnáší zrovna Thor 2, ale tam je to ještě ten přechod z pod hlavičky Paramountu pod Disney a to celé situaci zhoršilo. Věř tomu že kdyby Paramount řekl že se vyrobí jen 500ks nebo 1000ks tak do toho FA ještě šlápne. :)
Článek
To bude penez :D spousty uz toho mam predobjednano jen me mrzi za mam predobjednany rivalove v plechu a ja je proste v tom plechu chci a chci a chci :)
Článek
Oooo dekujii...koukal jsem a vypada to bez cz uplne. Na to ja nehraju :) takze zustanu verny fa ale mam predobjednany steel , fa vi ze nebude a porad ho tam mam..takze kdyz nic neudelam tak mi neprijde nic ci co? Mohli by dat vedeti ze mi to zmenili na amaray...
Článek
A co český amaray a steel ze zavvi? Já to třeba tak udělám, protože ten film si plech zaslouží, jasně vyjde to draze, ale to se nedá holt nic dělat :-)
Článek
No, cena je vysoká to je fakt, ale někdy za to ty steely fakt stojí ;-)
Článek
Vidíš a to se vyplatí ;-) Kdes Captaina objevil? Mně se nakonec povedlo sehnat ještě to české vydání ve steelu za krásných 7 stovek ;-)
Článek
Tak to je pěkné ;-)
Článek
No tak v Lednu je jasné : Elysium Steel, Riddick, Rivalové a Walking dead druhá série a koukám že vydání Robocopa se posunulo, půdoně tam byl únor :) No a v únoru bych to viděl na : 2 zbraně Steel, Zmizení, Gravitace, Plán Útěku ale jedině Digibook protože Futurepak fakt nechci ... no a když zybdou penízky tak tam je ještě Carrie, Machete zabíjí a U Konce světa shit toho je nějak moc :(
Článek
Tak v lednu to bude určitě steel Elysium, bohužel pouze amaray Rivalové a pak samozřejmě The Walking Dead, ale jak se znám, tak se nechám zlákat i na něco dalšího, ale tohle je jasná trojka. A únor je jistý Plán útěky, jelikož nebude steel jsem jednoznačně pro digibook, dále to vypadá steel 2Guns a pak ten zbytek ještě budu muset vybírat :-)
pořád mám v přeodbjednávce Rivalové Steelbook - ale to už je očividne utopie, takže z toho zbyde Robocop Steel a ted pozor Plán útěku Digibook???? ten bych bral okamžitě, zatím je předobjednán futurepak, protože s Arnoldem musím mít vše v tom co možná nejlepším! ..... asi holt budu nucen zvolit Rush plast a k tomu přihodím Carrie :) ..... a horentně očekvám SB THORa2 tak doufám, že nebudu zklamaný! :/ ......spíš mne nepřestává udivovat, že k vlažně přijatým titulům, jakým byl třeba Wolverine a jakým bezpochyby je Elisium se sem dováží nějaké speciální edice, které půjdou s prodejem opět a znovu do hoven ....a speciální edice u trháků prostě nejsou, v případě Rush ani "obyčejný" steelbook :o( ..... doufám, že v případě Thora se přeci jen dočkáme!!!
Článek
Absenci steelu Rivalové také moc nechápu, úspěch to mělo po celém světě, včetně ČR a nedočkáme se ničeho jiného než klasického amaraye, alespoň tedy stylově v červené barvě, ale to mi přijde jako celkem málo. Určitě si ho pořídím, ale steelbook by byl jasná volba, škoda :-( S tím Wolverinem musím trochu souhlasit, také jsem nečekal tolik edic, každopádně Elysium svoje kvality má, takže tam jsem rád, že bude z čeho vybírat, i když to jako tradičně vyhraje asi steel :-) Toho Thora také marně doufám, už pro první díl jsem musel sáhnout do zahraničí a u dvojky to vypadá také tak :-(
STB Thora 2 nejspíš nebude, Ondro. Tedy pokud bychom se s distributorem nedohodli na nějakém kompromisu, ale to by jen znamenalo, že by musel vzít větší odpovědnost na sebe. A jelikož už zkušenosti se steelbooky má, nepůjde do toho. Koukni na anketu, kde hlasovalo pro 157 lidí + pár desítek, co mají předobjednávku. To nám pokryje cca 250 kusů, ale co s tím zbytkem. Pokud je chci mám podmínku vzít 2000 kusů. Co bych pak dělal s tím zbytkem? Srovnej s prodejností IM3 STB, a Thor 2 nebude prodejně silnější. Iron Manů 3 jsem musel vzít 2400 kusů a dvě třetiny budu nejspíš rozprodávat ještě další rok. Co se týče potenciálu, tak by tu možná i byl, kdyby si ho objednali všichni, kdo sbírají steelbooky, jenže ta většina mlčí a vyčkává. Stejně tak ale můžu mlčet a vyčkávat já a pak říci: "Sorry, ale my na to ty prachy nemáme, abychom je pořád dávali ze svého, tak steelbook holt nebude." Nejde to lámat donekonečna přes koleno. Buď se budou angažovat všichni a tím pádem nám pomohou, anebo budou jen ty, se kterými budeme sdílet generic výrobu.
Článek
Nebylo by možné dohodnout nějakou limitovanou edici 500 kusů, když už 250 by se cca jistě pokrylo? ;-)
Článek
No právě, tady všichni jen čekají až jim to asi spadne samo do klína a pokud možno tak v akci za poloviční cenu. Ono je hrozně těžké dát předobjednávku alespoň na dobírku a závazně ji dodržet. No já bych docela uvítal, kdyby na povrch vyplul skutečný důvod, který stojí za tímto převratným postojem :) Ano myslím, že by to lidé měli vědět, co udělali špatně :)
já si obecně myslím, že dělat nějaké úsudky a činit závěry na základě předpojednávek je čirý ne, smysl a chyba ... mělo by se koukat na to, jak tento film byl silný v kinech, každý znalý člověk by měl potenciálně tušit, jak by mohl být titul silný ....jak jsem řekl již několikrát a řeknu to znovu, nemohu uvěřit tomu, jak slabé tituly se tu kolikrát vydají ve spoustě pěkných edic a na kultovní záležitosti a silné tituly se kolikrát nedostane ani v plastu a vyloženě se musí prosit o SB ....tomu nerozumím:o/ .... dneska prostě není doba taková aby lidé investovali do něčeho, o čem nic nevědí, kolikrát neznají ani datum vydání, žádný detail o produktu, tak proč se na ty předobjednávky tak tlačí? .... jediná výhoda je výhodnější cena, ale to už je každého věc, já jsem na tom kolikrát vydělal pěkný peníz, že jsem předobjednal, ale dělám to právě kvůli lepší ceně a né proto, že tím chci ANO, tento titul chci ..............já chci spoustu titulů, ale chci mít jistotu, že budou a že cena bude odpovídat kvalitě produktu!
Článek
Jenomže my jsme v začarovaném kruhu, protože prodejci a distributoři zase chtějí prodej a to, že když lidi něčemu dají palec třeba, že chtějí a slibují, že koupí to či ono a pak se to vydá a oni všichni cuknou. A najednou se neprodá ani to málo, neprodá se nic, no a tak se distribuce a prodejce příště co...?
tak jsem si přečetl celou tuhle debatu a chtěl bych do ní přidat i svůj pohled zákazníka FA, fanouška steellů a zároveň člověka kterej si rozhodně nemůže dovolit si kupovat drahé edice ze zahraničí, jsem totiž zrovna jeden s těch vyčkavatelů který si většinou kupuje film až je na trhu a rozhoduje se do jaké edice půjde a zdali naní hlavně má, minulý rok totiž vážně stál za prd a krize ve stavebnictví nás pěkně kopla do koulí i přesto jsem si díky FA pořídil v celku dost BD (i když jsem rozhodně nebyl ten zákazník co u vás utratil 140 tisíc, vzhledem k tomu že to byl skoro můj roční výdělek) a z toho převažně steely, jsem fakt vážně vděčný za každej steel kterej se povedl díky FA dostat na náš trh i když si rozhodně nemůžu dovolit kupovat každej, Thor 2 by byl pro mě jasná volba a vůbec jsem třeba netušil, že by vydání steelu záleželo na počtu předobjednávek jinak bych jí určitě udělal, třeba je nás víc takových kteří jsou málo informovaní ale chápu že po zkušenosti s IM3 by to byl pro vás velký hazard, jen by to možná chtělo příště na nás zákazníky udeřit přímočařeji třeba chcete steel, předobjednejte jinak nebude!!! myslím že by se na vás nikdo nezlobil a třeba by si všichni včas rozhoupaly (já samozřejmě taky:-) a nebylo by pozdě, no to je jenom můj postřeh, jinak vám i nadále budu věrný a budu vás podporovat co mi penízky (a manželka:-) dovolí, tak hodně zdaru v novém roce a ať je pro nás všechny lepší než ten minulý, jinak za vše díky.
Článek
Jenže v zahraničí jsou ty edice právě levnější, než u nás. A to v podstatě včetně amaray. Nejsou totiž zatíženy dabingem a tudíž vychází podstatně levněji a také je tam mnohem větší kupní síla, která tady nikdy nebude. Bohužel. U nákupu v zahraničí rozhoduje jen to, zda umíš, či neumíš anglicky. Cenově to totiž vždycky vyjde levněji. Už proto, že u většiny titulů máš automaticky i digitální kopii, což je pojem, který v této zemi distributoři ještě neobjevili.
No já bohužel patřím zrovna k té generaci, která ještě zažila částečně ruštinu a po revoluci střídavě angličtinu a němčinu a to s učitelema kteří se to teprv sami učili, výsledek ze všech jazyku jsem se naučil velký kulový, za zbytek už může moje neschopnost se k tomu dokopat, a musím říct že mě to fakt mrzí jelikož nejraději sleduji film v originále ale bohužel bez titulku se neobejdu, takže proto to beru že nákup zahraniční edice plus české edice je pro mě prostě drahý ;( holt za blbost se platí ale já na to bohužel nemám, jinak bych si určitě nějaké steely (zvlašť třeba Thora 2) moc rád dopřál, ale jen tak pro zajímavost kde nakupuješ ty?
Článek
A jak říkám nesrovnávej dva distributory mezi sebou, každej má jinej nadhled a jinej postoj. Jeden v pohodě vydá, ale druhej chce garance. I pro distributory je to celé sázka do loterie i pro prodejce je to sázka do loterie, tak proč by nemohli víc riskovat zákazníci, dle svých možností samozřejmě.
jak riskovat zákazníci, to si mi koupit 50 titulů a pak si před barákem u popelnic otevřít stránek? ...zákazníci podle mě dle svých možností pomáhají, kupují at už hned nebo později, když se jich někdo na něco zeptá, snaží se odpovědět ....anketa dopadla jasným poměrem, proč se z toho nevyvodí závěr? ..jak říkám, vím, že jde na prvním místě vždycky o prachy to je jasný, ale v případě ČR by to ze strany distribuce mohlo být také trošku o trpělivosti a především o racionálním myšlení!
Článek
Ne myslel jsem aby si to předobjednávali a tím dali najevo že to opravdu chtějí, nejlépe platili předem, ale já myslím že stačí na dobírku, ale spousta lidí čeká až to vyjde, nebo palcujou a hlasujou a nevezmou si to nakonec. Kde je potom spolehlivost takového člověka.
sám si viděl jak dopadlo Walking Dead season 1 ...kde je pak spolehlivost distributora a kde jsou námi odvedené peníze předem? ...to je to, oč tu běží, zákazník potřebuje vědět, co kupuje, lidi nejsou přeci hloupí, doba je zlá, většina už prostě přemýšlí o tom, kam svoje peníze dá a hlavně: co za ně dostane
Článek
Přesně. Souhlasím. Produkt, který jasně ukázal, že né vždy je chyba jen na straně zákazníka. Český distributor by chtěl podnikat ideálně totálně bez rizik, ale to už sebou podnikání holt přináší. Každopádně TWD je jasný důkaz toho, že ty si něco předobjednáš a dostaneš totálně ošmelený produkt za nehorázný peníz.
já bych tomuto srovnání poněkud oponoval, protože v případě IM3 mu do karet vůbec nehraje fakt, že ještě nevyšla 1čka a je tu spousta spousta lidí (včetně mě), která na tento okamžik čeká a vezme případně nějakou supr kolekci! - věřím tomu, že by se pod tyto slova podepsalo mnoho a mnoho z nás ;) - proto jsem já doposud nekoupil dokonce ani 2jku, podobně čekám třeba na kolekci Stmívání a mohl bych pokračavat do Hallulajah - takže tady bych se srovnáním opatrnější :P .... ....já myslím, že když byla vypuštěna anketa: ze strany fanoušků bylo jasně řečeno: CHCEME STEELBOOK ...tak nač se čeká :P - zbytek se přidá, já tomu věřím
Článek
U Iron-Mana jsem se dlouho rozmýšlel, nakonec mám jak dvojku v plastu, tak trojku ve steelu, ale opravdu jsem hodně dlouho váhal, protože když není a otázkou je zda vůbec bude první díl, tak to ztrácí kouzlo sběratele...
zkusím to jinak: stránka filmareny na FB má přes 47 tisíc fans, co vydat nějaké veřejné prohlášení, kde to uvidí spousta lidí, nebo rozeslat hromadný email registrovaným zákazníkům a dotázat se! takhle bych to dělal já a na tom facebooku bych to těm lidem cpal klidně každej den! ... musí se prostě myslet i na to, že lidé prostě nemají vždy peníze na to, koupit titul hned první den uvedení do prodeje, ale až budou nějaké ty narozeniny, nějaké ty Vánoce brzy se na ten titul jistě dostane! chápu, že je to o penězích a to respektuji! ale chci vědět, proč! ..... sami víte, že tyhle stránky se rozjeli poněkud nedávno, filmarena přeci nemůže chtít, aby se jim sem za půl roku přihlásilo 1000 lidí a řeklo jim, ano chceme SB THORA2 ...já si vzpomínám když jsem Vás lajkoval na FB léta páně duben 2012 ..byl jsem nějaký 800 člověk ....nyní je nás tam přes 47 tisíc ...proč nebýt trpělivý i v případě těchto stránek a nedělat úsudek na základě nějakého procentuálního vyjdáření ....anketa zněla jasně a lid jasně promluvil: Chceme steelbook Thora2 - 157 lidí je dle mého k*rva dost abych se nad tím případně zamyslel, když tyto stránky existují pár měsíců a je tu registrováno kolik, 1000 lidí z těch 47 tisíc na FB? .... nechci tady někomu radit, jen se nad tím snažím racionálně zamyslet
Dělali jsme už na jiných titulech a ten efekt to nepřinese, to vím spolehlivě. Ondro, ty si půjčíš v bance peníze s roční úrokovou sazbou, dejme tomu. A pokud všechny kusy prodáš za rok a všechny za doporučenou cenu, budeš to prodávat sám (nebudeš mít žádný zaměstnance), tak ti to ani pokryje režii, a proděláš. Jediná šance je rozprodat to dříve. Variantu, kdy to za rok neprodáš a ještě musíš jít na nižší cenu asi ani zmiňovat nemusím.
Já si toho vážím, každá rada je dobrá, před žádnou neohrnuju nos. Jsou ale věci, který prostě nezměním lusknutím prstu. Myslel, nebo strašně jsem v to věřil minulej rok, ale tolikrát jsem padnul i s mým týmem na hubu, že jsem si už koncem roku musel začít říkat, stojí to vážně za to, dostat se zase dolů. Dalo by se říct, že jsem ho hlavně v letních měsících, kdy prodeje byly na prd, doslova proklečel. Kdo si bude myslet, že to je brečeníčko, tak vážení není, je to holej fakt, šel jsem z průseru do průseru kvůli tomu, že jsme měli v prodlení některé faktury a dostával jsem jednu za druhou zprava i zleva. Naštěstí pak přišly vánoce, kde se to podařilo vyspravit, ale ty dluhy budu ještě tento rok splácet. A to celý kvůli tomu, že jsem chtěl, aby u nás měli fanoušci a sběratelé na chvíli stejnej blahobyt jako mají větší země na západ od nás. Takže pokud to půjde, udělám maximum, co půjde. Pokud ne, nemůžete se zlobit, že už tím nemůžeme procházet znovu.
Článek
Honzo, jak jsem již řekl kdysi dávno. Tvůj projekt a přístup k zákazníkům je naprosto ojedinělý a to i na s ohledem na zahraniční shopy. Každopádně je to ve špatné zemi. Kupní síla a chuť distributorů zariskovat tady nikdy nebude. Čecháčci jsou naučení stát tiše u zdi a chodit s davem a to je problém, který nevyřešíš za rok, to je běh na hodně dlouhou trať s nejistým koncem. Plně chápu tvé kroky, které do budoucna plánuješ. Pro mě osobně to bude jen znamenat návrat k amazonu a zavvi. Tituly, které vyjdou v FA, samozřejmě podpořím koupí u vás, ale obávám se, že s tím výhledem, který tu je, bude většina peněz proudit za hranice. Totálně se to zabilo i těmi FP. To je pro mě nekuřáka příliš drahý popelník :).
Článek
To každý Honzo určitě chápe a všichni jsme rádi, že se vám z toho povedlo dostat, každopádně nebyla by nějaká cesta dohodnout se na odběru speciálních edic (případně steelbooků) s nějakými jinými e-shopy? Jasně, je to konkurence, ale přece jen FA má podle mě velmi dobré jméno, takže podpora od stálých zákazníků by určitě byla.
To bylo to první, co jsem samozřejmě zkoušel, ale dopadlo to ještě hůř než kdybych za nimi nešel a ještě mě to stály mraky času. Každej na první pohled hlásá, jak chce spolupracovat, a řekne ti vysokou alokaci a pak když přijde na lámání chleba, tak ti řekne, že nemá objednávky jaký čekal a vezme si zlomek. Přitom umíme nabídnout i velkoobchodní podmínky, stejně je to ale zbytečné. Konkrétní příklad: Ptám se Petra Svobody z Filmcity, kolik si chceš vzít IM3 STB. 3 měsíce před vydáním ti řekne 100 kusů, že prodá. Tak mu blokneš stovku a 14 dní před vydáním ti řekne, že si vezme 7 kusů. Takhle to je u většiny e-shopu, pokud mají něco skladem, tak max 1-2 kusy a brát víc je pro ně velké riziko. Větší jako Bontonland nebo Popron ani nemá smysl oslovovat, protože ty mají svých existenčních problému až dost a podmínky, které si nadiktují, jsou navíc nesplnitelné. Nehledě na to, že tě pořád všichni berou jako konkurenta, kterej se tu o něco snaží, takže proč by ti vlastně pomáhali. To ti ale dojde až časem, na začátku se každej tváří, že chce taky hrozně moc pomoc, aby si ukrojil kus z dortu, ale pak zjistíš, že je to jedna velká faleš, protože jen čekají, až spadneš na hubu.
Článek
Tak vidím, že tady kromě vás z FA je snaha skoro nulová, k tomu fakt nevím, co ještě dodat a ten příklad s Filmcity, to je opravdu na pěst, neřeknu, kdyby si vzal aspoň polovinu (i tak by to bylo k naštvání), ale vzít si desetinu... Bohužel asi my fanoušci žijeme v představě, že e-shopy nám chtějí nabídnout co nejlepší edice, ale prostě znova opakuju kromě FA to je asi bláhová myšlenka... V tom případě se asi opravdu s rozhodnutím studií nedá moc dělat, když podpora je pouze částečná a zbytek na to kašle.
Nedá se úplně říci, že kašle, to by tu nebyly, ale jedou si to své, doma z obýváčku a neriskují, o tom vlastně i eshopy jsou. Spousta lidí je provozuje při nějaké práci, někdo má ještě třeba kamenný obchod nebo síť poboček. Jak se říká risk je zisk nebo velká prohra a pokud chceš k nám na trh přinést nějakou limitku, tak riskovat musíš víc než jen trochu.
Článek
Tak to se dá na jednu stranu chápat, ale na stranu druhou, pokud trh má potenciál, tak proč to nezkusit, ne vždy to vyjde, jak jsi tu psal, ale o tom obchod prostě bohužel je, že někdy je kupní síla nevyzpytatelná.
Článek
Vidím v tobě sebe tak čtvrt roku zpátky, ptal jsem se a nechápal stejně, já dnes stojím přesně v polovině, zleva do mě hučí jedna strana proč to jde a z druhé strany zase proč by to mělo jít řve ta druhá strana včetně mě. Jenom že je to ten kruh. Už asi nikdo neustoupí od svého. :(
Ondro, snažím se ti to tu vysvětlit, ale moc to nepobíráš, mám tedy nápad. Zkus to tedy sám. Pujč si v bance milion korun, nakup si steelbook Thora, budeš ho mít jen ty a dej se do toho. Za rok si sedneme, pokud si to do té doby nehodíš, a povíme si kolik jsi ho prodal a kolik jsi na tom trhnul.
ok a já teda říkám, pak se nemůže nikdo divit, že naše peníze odchází do zahraničí, protože na nějaký plastáky v takových případech sere pes ...nejsem idiot, myslím, že umím uvažovat a (kupodivu?) chápu vše, co je mi zde prezentováno, jen se snažím mluvit taky za stranu lidu a za to, jak bylo odpovězeno, když se bylo tázáno .... to je vše, nechcete nám tento SB dodat, fajn půjdu jinam, není pro mě nic těžkého platit kartou na zahraničním webu
Článek
SB Thor 2 nebude. Bohužel by se jich tu muselo vyrobit moc a neprodají se stejně jako se neprodávalo cokoliv jiného. Prostě tohle je výsledek toho, že někteří všechno chtějí a pak sprostě čekají na slevu (neber osobně). Takže letos se vracíme o krok zpět a SB rapidně ubude. Až si lidé uvědomí, že bez práce nejsou koláče, pak se zase možná něco změní.
Článek
Elysium bude v plechu, byl v kinech dříve a ještě se tady v cosi věřilo. Já osobně ho vítám, ale chtěl jsem i Rivaly a Thora2, bohužel ta výroba je pro toho kdo ji zacáluje nevratná. Ona je možná nevratná i u filmu Elysium, ale ta víra našich distributorů a prodejců vzala za své teprve nedávno, řekněme v listopadu :)
Ještě dovysvětlím, ELYSIUM je studiový titul distribuce SONY a budeme tu mít generic verzi, kterou jsme mohli objednat "pouze" 500 kusů. Distribuce se rozhodla nabídnout k Elysiu dvě limitky proto, že to je velmi očekávaný titul, na který je u nás největší cílové zastoupení. Pokud bude zpracování povedené, věřím, že si své zákazníky najde i vzhledem k velmi limitovanému množství. THOR patří pod Disney, kteří mají podmínku odběru 2000 kusů, aby nám je vyrobily a takové množství už je tu neprodejné. Co se týká RUSH, tak tam se MagicBox snažil připojit k výrobě s dalšími regiony, ale neúspěšně, kdyby tedy chtěl zajistit steelbook, musel by nechat vyrobit 4000 kusů ve Scanavu a ty jsou zde rovněž neprodejné, i když je to peckovej titul.
jasně že to je titul od SONY, ta nám sem odjakžive ty nejlepší možné edice v drtivě většině průměrných filmů, nebo snad ne? After Earth / Resident atd atd ......co se týká požadavků na výrobu Thora a Rivalů, to už samozřejmě chápu, že se na to musí jít s větším citem ....nicméně stále si myslím, že 2000 není nemožných, vykašlete se na amarey a sypejte nám to jen ve steelbooku, nebude problém :P - tomu věřím .....4000 kusů je samozřejmě naivita pro náš trh, o tom nemusí být ani řeč :o/
Z prodejního hlediska zásadně nesouhlasím. Nebudu brát v potaz anketu, kde se totiž stejně všechny hlasy finálně nepřemění v objednávky, ale budu brát v potaz čistě nasbírané předobjednávky, kde se má nejvíc rezervací ELYSIUM, následováno THOREM a RIVALY. Je pravdou, že THOR má svůj drive ještě před sebou a držet ho bude o něco dýl než ELYSIUM či RUSH, ale přes 500 prodaných kusů se nedostane, ani kdybysme se rozkrájeli.
Honzo, teď ruku na srdíčko ...opravdu si myslíš, že THOR2 ve steelu má menší potenciál, než Pain & Gain, kterého tu bylo 450ks a rozprodal se během měsíce? ...to snad ne, a to nemluvim o tom, že filmy jako P&G jsou svojí vlastní kategorií, Marveláky dneska baví prakticky všechny !! ...jak říkám, začněte servírovat jen steelbooky, na plasťáky distribuci hoďte bobek (v "konkurečních" případech steelbooku nebo nějaké limitce) a uvidíte, jak to s odbytem půjde na dračku :o)
Takhle to srovnávat nemůžeš, Ondro. Kdyby Thor2 byl pod Paramountem a ne pod Disney, tak by se šlo domluvit na menším množství a bez diskuze Thor2 patřící ke komiksovým mstitelům má potenciál větší než třeba Gravitace, ale ... Ten hlavní problém v uvozovkách je, že kdyby byl i steel, tak bychom měli dohromady cca 6-7 edic, pokud počítáme i kolekce 1+2 na DVD a BD a to trh rozmělní, ten si koupí DVD, ten 2DBD, tamten 3DBD protože steely nesbírá, a jistá skupina si koupí steely, protože je miluje. Jen pokud počítáme Blu-ray disky Thora2, tak těch vyjde cca 10000 kusů a prodaných steelbooků a pokud by se prodalo 1000 steelbooků, tak by to tím pádem byl velký úspěch. Většina zákazníků si vybírá podle ceny a pokud nejsou sběratelé nebo jim steelbooky nic neříkají, koupí o stovku levnější amaray, to bývá časté třeba v menších městěch. Pokud by tedy šel se studiem domluvit snížený odběr kusů, jako třeba u PG, tak není o čem, mohlo by se prodávat paralelně s ostatními edicemi a vyprodalo by se. Jenže Disney není Paramount, tak to bohužel není možné.
třeba příklad ted: Gravitace ... proč vychází 2D verze, každý kdo to viděl v kině ti řekne, že byl unešen z 3D ... tak at se prostě vydá jen 3D+2D a každý si v tom najde to své, proč na trh tahat "zbytečnou" 2D verzi, akorát to pak leží na skladě, netvrdím, že lidi kupují méně 2D, ale když jim to naservíruješ a dáš jako jedinou alternativu 3D+2D si prostě vezmou ..hotovo, tečka, vyprodáno, jedeme dál :o)
a o tom to teda asi je, mě právě stále zaráží myšlenka, proč se něco vydává v několika edicích, když se dá vsadit na 1-2 karty a bylo by vymalováno, sám říkáš, že Thor2 vyjde v nákladů 10 000 kusů - to si myslím, že je náš trh skoro až haluzárna, proč? proč tohle podporovat? já třeba nejsem fanouškem nějakých kolekcí, když vím, že vyjdou i další díly, krásný příklad je třeba Rychle a Zběsile, tam kolekci taky koupím až budu vědět, že další díly nebudou a takhle podle mě spousta lidí prostě přemýšlí, chápu, že je třeba zbavit se starších katalogovek a tak prostě není nic jednoduššího než to nacpat k novinkovému pokračování, ale sám víš určitě ještě líp než já, jak se takové "edice" prodávají ... nevím, že se na tohle distribuce prostě nevykašle, neřekne si vezmeme 1500-2000 steelbooků, ponížíme odběr amareyů - nebo proč ne, je úplně vypustíme a uvidíme jak se na to lidi chytí, proč takhle nezariskovat, lidi by si to vzali, když by neměli jinou možnost ...takhle se všechno vydá ve 150 možných edicích v nákladů 10 000 kusů a je to ve výsledků úplně k hovnu, protože se to prostě neprodá - všemožné limitky mají napálené ceny, tak si je vezme málokdo...já myslím, že takhle by se lidi na steelbooky sakra naučili, když by prostě neměli tu šanci vzít si plasták .....nebo proč se Hobbit kurde vydává v plastu 2D, v plastu 3D, ve steelu 2D, ve steelu 3D ..a pak vlastně i v Extended a později vlastně i v kolekci, to jsou prostě hovno úvahy tohle ..naprosto ale naprosto zbytečný, u takových titulů se prostě má vsadit na jednu kartu, je to bomba, je to hit, trhalo to kina, tak s*rme na amarey a naservírujme jenom ve steelbooku ať to má nějakou hodnotu a věř mi, lidi to vezmou !!! ;) .............................na druhou stranu samozřejmě rozumím problematice studií, kterou mi tu prezentuješ, to je věc druhá :/
Článek
V tom s Tebou souhlasím, ač nejsem zastánce 3D, tak by bylo opravdu daleko logičtější naservírovat edici, kde bude jak 2D, tak 3D i třeba v plastu a pak steel v témže složení a každý by si vybral. Takhle některé filmy mají strašně edic a u jiného jsme rádi, že vyjde.
Článek
Já myslím, že žádné studio nepovolí nevydat plastáky, to je jako by pekárna nechtěla prodávat chleba ale jen rohlíky, protože jsou chutnější. To je to o čem si rozhoduje vyšší moc a Disney je teda nenažranec první kategorie. Katastrofa, že dostali ty Marvelovky od Paramountu, katastrofa.
ještě poznámka: já myslím, že třeba takovej Predátor 3D nebo nevím I, Robot 3D ..nebyly vůbec krokem vedle a proč? vydalo se s hlavou - ok, koupí kdo je sběratel ...a pak šla do prodeje pouze 3D+2D verze - a to našemu trhu prostě bohatě stačí ....ano řekneš si, né každý dneska má 3D, ale edice přeci obsahuje i 2D verzi, tak proč kurde vyhazovat peníze za prosazení 2D edic na náš trh, když jsou víceméně i v 3D edici - tak holt zákazník bude nucen koupit tuto edici a koupí jí, protože jinou alternativu nemá, jestli na to 3D nebude koukat dnes, bude na to koukat za 10 let, kdy už budou jenom 3D TV, takže pokud ho ted baví pouze 2D, bude koukat na druhej disk ....vždyť je to přeci tak jednoduché :o) ...a to samé platí v mých očích i pro speciální edice - kterou dneska SB pořád já ....prostě dotáhněme JENOM SB a uvidíme, jak na ně trh zareaguje ...a já prostě věřím tomu, že i kdyby lidi nebyli sběrateli, tak ten SB prostě vezmou a pak si doma řeknou hmm "vždyt ten sb je vlastně docela hezký" koupím tedy i příště ...takhle se to přeci naučil každý z nás, a naučí se to i další ;) ..... :)
já tvrdím jediné a může to někoho zajímat a taky nemusí: činit rozhodnutí na základě předobjednávek, kdy lidé nutně nemusí být ochotni utratit své peníze v den uvedení titulu do prodeje ....je nesmysl, skoro bych řekl až amaterismus, tím nemylsím nic ve zlém Honzo, stále jsi možná můj nejoblíbenější člen filmareny a tvé postoje a všechno co mi prezentuješ respektuji a vždy jsem to dělal ..... ale tohle je dle mého úplně špatně, vystavila se anketa z ní činme závěry .... snažím se ti říct svůj pohled na věc z pohledu sběratele, já předobjednávky dělám nerad - kord když neznám detaily ba co hůř datum uvedení do prodeje (proč bych to sakra dělal?) .... já předojbednávky dělám pouze na základě toho, když cítím, že cena půjde s časem výše ...a vždy se mi to takhle vyplatilo - a vy na tom paradoxně tratíte .... just think about it
já bych to nutně neházel na scanovo, oni z něčeho ty lidi taky platit musej, já spíš nerozumím tomu, proč se menší trhy, kde není nabídka speciálních edic automatická, mezi sebou nedokážou domluvit a zapojit se společně do projektu. To je to, co mi vrtá hlavou. A pokud je v mých očích někdo nenažranej, pak to jsou samozřejmě studia.
Článek
Minimálně v případě Rivalů mi překvapuje, že by se další menší trhy nepřidaly, aby také měly steelbook, ale bohužel to tak asi je.
Článek
Já myslím, že to říkáš dobře ovšem ze svého hlediska, mě kdysi bylo na stejný dotaz zodpovězeno, že čas hraje proti. Ty peníze se musí vrátit co nejdřív a ne až někdy a bohužel realita je taková, že se někdy nevrátí vůbec :( jak říkám jsme v kruhu, každej má pravdu i když tu svoji.
Článek
Jo a nevím jestli a na kdy jsou v plánu Hunger Games: Vražedná pomsta, ale určitě chci bluray, jinak už se asi zastřelím :(
Článek
Já se do teď bojím podívat na jednotku, ale třeba kámoš mi to chválil, ale kino bych asi taky nedal :-D
1čka není úplnej hnůj, 3 hvězdy si to možná zaslouží - viděl jsem až poměrně nedávno (na základně hysterie ohledně 2jky v kinech), ale 2jka je doslova a do písmene kopie, která nepřišla absolutně s ničím novým ... nebyl jsem daleko od odpadu a jednu hvězdu jsem dal víceméně za nic :o/
Článek
No já to chtěl zkusit podobně, když jsem viděl, co se okolo dvojky děje, ale asi nejsme holt cílová skupina :-)
Článek
V lednu kupuji krom jiného prvních 6 filmů v žebříčku na bluray a hrozně mě štve a mrzí, že si nemohu pořídit Mortal Instruments: Město z kostí také na bluray (dvd nechci), dokonce jsem ani do dnes neobdržel žádné stanovisko distribuce nebo snad úvahu o nápravě. Nejvíce se těším na SB Robocopa a Elysium a pak Rivaly pěkně v červeném boxíku, škoda SB, který nakonec nebude. No a únor už mírnou představu mám. Film Zmizení bych na Bluray uvítal, ale pro mě tu byly srdcovky ještě větší a o ty jsem na bluray definitivně přišel.
Článek
Sice jsem Mortal Instruments neviděl, ale z těch 1200 kusů bych měl taky obavu, aby se prodalo, přece jen to nebyl úplně takový úspěch.
Článek
1200ks by se neprodalo, jak říkám, ale určitě by se prodalo 300-500 v první vlně od všech obchodů v ČR SR a e-shopech řetězce datart, elektroworld atd, nemyslím jen FA ale všichni a taková první vlna jako by byla v tomhle případě tu byla nespočetněkrát tak proč ne teď
Článek
Studio je asi holt chytřejší než my a ačkoliv jinde dělá zajímavé edice, tenhle film ohodnotilo jako špatně návratnou investici...
Ty kosti by šly, ale znamenají odběr 1200 kusů. Do listopadu, kdy byl BD v předobjednávce mělo rezervaci 6 lidí, včetně tebe. Co s tím zbytkem? Ty bychom si mohli s Jardou vozit po skladu ještěrkou a zpívat si: Blučka sem, blučka tam, co já s nima udělám? Rozumíš. Dostanu na fakturu, musím do 14 dnů zaplatit, jinak mám problém. Cobra by řekl: Ale takhle malej... Já říkám docela velkej :-)
Článek
1200ks říkáš :) to jsem myslel že je víc tak 2000-2500, bože si asi začnu brát hypotéky abych si to zaplatil celý :( . Jak říkám tohle je číslo, do kterého distributor podle mě mohl jít. Já samozřejmě neumím číst z kávové sedliny, ale myslím že by se jich tak 300-500 po celé ČR prodalo ve všech e-shopech a řetězcích v první vlně a to si myslím, že je standartní úspěch.
Článek
Moc bych si pral aby Zmizeni na BR nakonec vyslo, protoze si myslim, ze je to film, jenz si to jiste zaslouzi...proto Ti tády Jendo slibuji, ze pokud vyjde tak ho na 100% kupuji! ;-) Jinak se samozrejme tesim na Millerovic, Gravitaci (tam s koupi asi pockam az poridim novou tv, protoze si Gravity neumim predstavit jinak nez ve 3D) a Robocopa...u Elysium jeste pockam na unbox te specialni limitky jak bude vypadat a podle toho koupim bud steel nebo limitku s knihou...
Partner: 3D filmy | Blu-ray filmy | DVD
V databázi je celkem 1.871 filmů a 2.267 Blu-ray edic. | Copyright © 2014 film-arena.cz | Vytvořil: tvorba webových stránek |
Pro tuto akci je nutné se nejprve přihlásit ke svému účtu.
Jestliže nemáte účet, můžete se zaregistrovat.
Máte-li účet, přihlaste se.
Marty (1399) |reagovat
Článek
Nepřítomnost steelbooku u filmu Rush zamrzí. A to hodně. Tenhle film měl ohlas i u těch, co běžně závody Formule 1 nesledují (alespoň v mém okolí) a je proto škoda, že se u nás nedočká trochu lepšího ocenění. Pro mě to znamená opět nákup v zahraničí. Díky českým distributorům se opět čím dál tím více odkláním zpět za hranice, což mě mrzí, ale bohužel to jinak nejde.
FilmFan24 (8580) Marty |reagovat
Článek
Já jsem vyloženě nas*aný...UK to jistí!