Detail uživatele Logan

Filmový katalog film-arena.cz
Uživatel nepřihlášen
  • Přihlásit
  • Zaregistrovat

Vyplňte prosím Vaše uživatelské jméno a heslo.

Uživatel:
Heslo:
 
Zapomněl(a) jste heslo?
Aktivace účtu
Jste zde nový/á ?
  • Blu-ray
  • Kino
  • Trailery
  • Žebříčky
  • Unboxing
  • Soutěže
  • Uživatelé
  • Ankety
  • Fórum

Logan (2077)

Motto:

- zatím žádné -

Hodnocení uživatele:

Počet bodů: 2077

Spolehlivost: -

Hlavní informace o Logan

Věk: -nevloženo-
Pohlaví: muž
Kraj: hl. město Praha
Aktivita: naposledy přihlášen 27.4.2016 19:17

Tweet

Photo © film-arena.cz.

  • Komentáře (81)
  • Blu-ray recenze (204)
  • Recenze filmů (0)
  • Filmotéka (0)

Blu-ray recenze uživatele Logan

17.3.2013 21:28

Hobit: Neočekávaná cesta 3D + 2D (Blu-ray 3D)

Logan (2077)

Verdikt
Ve Středozemi, v Hobitíně před událostmi kolem Prstenu, starý hobit Bilbo Pytlík píše knihu o svém mládí, kdy zažil opravdové, veliké dobrodružství. To bylo tak. Seděl na lavičce před svou luxusní norou, když šel kolem potulný čaroděj Gandalf. Osud, nebo právě ten čaroděj, si usmysleli, že je potřeba s tím líným peciválem něco udělat a než bys řekl švec, byl Bilbo vtažený do událostí, které mají na vždy ovlivnit jeho život i budoucnost Středozemě. Stal se členem skupiny trpaslíků, kteří pod vedením svého vůdce, královského dědice Thorina Pavézy a metodické pomoci Gandalfova, hodlají získat zpět do své moci trpasličí království v Osamělé hoře. O království trpaslíci přišli před lety, když si ho vyhlídnut ohnivý drak Šmak, přilákán nezměrným bohatství, nalézajícím se v královských pokladnicích. Protože potřebují do Hory proklouznout jakýmkoli způsobem, nejlépe nepozorovaně, přibírají do podniku Bilba a to na místo zloděje. Bilbo se na to samozřejmě necítí, protože nikdy nic neukradl, ale z důvodů, které patrně nechápe ani on sám, se k trpaslíkům přidává. Cesta pak celou skupinu zavede přes řadu nebezpečí až mezi elfy do Roklinky, do domu pána Elronda, kde rozluští tajemství tajného vstupu do Osamělé hory. Při dalším postupu přes Mlžné hory se dostanou do křížku se skřety. V hlubinách hor pak dojde k osudovému setkání Bilba s podivným stvořením se slabostí pro hádanky. Tam se hobitovi dostane do držení prsten, jenž vlastníkovi propůjčuje neviditelnost. Nakonec se všem kumpánům podaří opětovně setkat a vyváznout se zdravou kůží, ale jen na okamžik. Trpaslíkům se v patách krade další skřetí zlo a Thorin bude muset čelit přízrakům ze své minulosti. Jestliže se jim podaří zdolat i tuto překážku, nic to nemění na faktu, že před nimi stále ještě leží daleká a nebezpečná cesta. Tak jsme se konečně dočkali a čekání se rozhodně vyplatilo. Když skončilo několikaleté martýrium ohledně hledání režiséra, vrátil se na tu nejdůležitější stoličku Peter Jackson. Možná by to zvládli i jiní režiséři, ale proč riskovat, že? Takže kromě režiséra se vrátil skoro celý původní tým, který stál za úspěchem Pána prstenů, plus ještě pár bonusů na víc, např. Guillerma del Toro a jeho přispění do scénáře. Hobit, jako kniha je především dětské čtení, které v sobě sice má budoucí potenciál, avšak jde stále o dobře napsanou pohádku. Jackson a spol. si z této pasti pomohl tím, že svého hobita přidrsněli, zesurověli a celkově přiblížili temnosti a epičnosti Pána prstenů. Takže některé postavy z knihy se ve filmu spojily do jedné a zvířata, která jsou v knize docela ukecaná, ve filmu „zaplaťpánbů“ nemluví. Při psaní scénáře se vycházelo nejen z knihy samotné, ale i z dodatků k Pánu prstenů a z Nedokončených příběhů. Tak se podařilo vytvořit plnohodnotné pokračovaní, ve skutečnosti vlastně prequel, které naplno uspokojuje očekávání netrpělivých fanoušků. Povedené a přesvědčivé digitální triky jsou samozřejmostí, kterou snad není potřeba zdůrazňovat. Za rozdělením na tři díly může být skutečně snaha vydělat, co nejvíce peněz. Toto je však snaha snad všech filmových producentů obecně, tak proč to zazlívat těmto. Jestliže jdou vysoké výdělky ruku v ruce s kvalitní kinematografií, je pro mě vše v pořádku. Jednoznačně dokonalou volbou bylo obsazení Martina Freemana do role Bilba. Nejenom, že je Freeman vynikající herec, ale i jeho vizáž je totálně britská, tedy hobitovská. Jako Gandalf se vrací spolehlivý Ian Mc Kellen. Setkáme se i se řadou postav, které měly více prostoru v Pánovi prstenů, např. Elrond, Frodo, Saruman, Galadriel, přičemž jsou hráni stejnými herci. Děj snímku přináší příležitost i dalším, převážně britským, hercům v rolích trpaslíků. Nejvíce prostoru pochopitelně dostává charismatický Thorin Pavéza ztělesněný Richardem Armitage. A samozřejmě se vrací i dokonalý Glum opět speciálně zahnaný Andym Sarkisem, který i dokonce režíroval druhý štáb. Hudební doprovod z dílny Howarda Shore se nese jednak v odkazech na předchozí trilogii a jednak přináší motivy nové, z nichž je nejnápadnější motiv trpaslíků. Vyplatí se počkat i na skvělou píseň doprovázející závěrečné titulky. Občas slýchám názor, že je Hobit stejný jako Pán prstenů a že nepřináší nic nového. S tímto nesouhlasím, protože nejen dodává plastičnost celému dění ve Středozemi, ale dovysvětlovává děje věcí budoucích. Kromě toho vypráví vlastní epický příběh zcela na pánovi prstenů nezávislý. A i kdyby bylo na tom názoru něco pravdy, tak co? Koukat na Hobita, je jako zajít si po letech na pivo s kamarády z dětství a vyprávět si o všech těch skoro až neuvěřitelných dobrodružstvích, která jsme tenkrát společně zažili. Já jsem byl s filmem na výsost spokojen a do kina jsem si zašel již dvakrát. - staka -

Balení
- bez komentáře -

Video
- bez komentáře -

Audio
- bez komentáře -

Obsah
- bez komentáře -

Bonusy
- bez komentáře -

17.3.2013 21:27

Hobit: Neočekávaná cesta (Blu-ray)

Logan (2077)

Verdikt
Ve Středozemi, v Hobitíně před událostmi kolem Prstenu, starý hobit Bilbo Pytlík píše knihu o svém mládí, kdy zažil opravdové, veliké dobrodružství. To bylo tak. Seděl na lavičce před svou luxusní norou, když šel kolem potulný čaroděj Gandalf. Osud, nebo právě ten čaroděj, si usmysleli, že je potřeba s tím líným peciválem něco udělat a než bys řekl švec, byl Bilbo vtažený do událostí, které mají na vždy ovlivnit jeho život i budoucnost Středozemě. Stal se členem skupiny trpaslíků, kteří pod vedením svého vůdce, královského dědice Thorina Pavézy a metodické pomoci Gandalfova, hodlají získat zpět do své moci trpasličí království v Osamělé hoře. O království trpaslíci přišli před lety, když si ho vyhlídnut ohnivý drak Šmak, přilákán nezměrným bohatství, nalézajícím se v královských pokladnicích. Protože potřebují do Hory proklouznout jakýmkoli způsobem, nejlépe nepozorovaně, přibírají do podniku Bilba a to na místo zloděje. Bilbo se na to samozřejmě necítí, protože nikdy nic neukradl, ale z důvodů, které patrně nechápe ani on sám, se k trpaslíkům přidává. Cesta pak celou skupinu zavede přes řadu nebezpečí až mezi elfy do Roklinky, do domu pána Elronda, kde rozluští tajemství tajného vstupu do Osamělé hory. Při dalším postupu přes Mlžné hory se dostanou do křížku se skřety. V hlubinách hor pak dojde k osudovému setkání Bilba s podivným stvořením se slabostí pro hádanky. Tam se hobitovi dostane do držení prsten, jenž vlastníkovi propůjčuje neviditelnost. Nakonec se všem kumpánům podaří opětovně setkat a vyváznout se zdravou kůží, ale jen na okamžik. Trpaslíkům se v patách krade další skřetí zlo a Thorin bude muset čelit přízrakům ze své minulosti. Jestliže se jim podaří zdolat i tuto překážku, nic to nemění na faktu, že před nimi stále ještě leží daleká a nebezpečná cesta. Tak jsme se konečně dočkali a čekání se rozhodně vyplatilo. Když skončilo několikaleté martýrium ohledně hledání režiséra, vrátil se na tu nejdůležitější stoličku Peter Jackson. Možná by to zvládli i jiní režiséři, ale proč riskovat, že? Takže kromě režiséra se vrátil skoro celý původní tým, který stál za úspěchem Pána prstenů, plus ještě pár bonusů na víc, např. Guillerma del Toro a jeho přispění do scénáře. Hobit, jako kniha je především dětské čtení, které v sobě sice má budoucí potenciál, avšak jde stále o dobře napsanou pohádku. Jackson a spol. si z této pasti pomohl tím, že svého hobita přidrsněli, zesurověli a celkově přiblížili temnosti a epičnosti Pána prstenů. Takže některé postavy z knihy se ve filmu spojily do jedné a zvířata, která jsou v knize docela ukecaná, ve filmu „zaplaťpánbů“ nemluví. Při psaní scénáře se vycházelo nejen z knihy samotné, ale i z dodatků k Pánu prstenů a z Nedokončených příběhů. Tak se podařilo vytvořit plnohodnotné pokračovaní, ve skutečnosti vlastně prequel, které naplno uspokojuje očekávání netrpělivých fanoušků. Povedené a přesvědčivé digitální triky jsou samozřejmostí, kterou snad není potřeba zdůrazňovat. Za rozdělením na tři díly může být skutečně snaha vydělat, co nejvíce peněz. Toto je však snaha snad všech filmových producentů obecně, tak proč to zazlívat těmto. Jestliže jdou vysoké výdělky ruku v ruce s kvalitní kinematografií, je pro mě vše v pořádku. Jednoznačně dokonalou volbou bylo obsazení Martina Freemana do role Bilba. Nejenom, že je Freeman vynikající herec, ale i jeho vizáž je totálně britská, tedy hobitovská. Jako Gandalf se vrací spolehlivý Ian Mc Kellen. Setkáme se i se řadou postav, které měly více prostoru v Pánovi prstenů, např. Elrond, Frodo, Saruman, Galadriel, přičemž jsou hráni stejnými herci. Děj snímku přináší příležitost i dalším, převážně britským, hercům v rolích trpaslíků. Nejvíce prostoru pochopitelně dostává charismatický Thorin Pavéza ztělesněný Richardem Armitage. A samozřejmě se vrací i dokonalý Glum opět speciálně zahnaný Andym Sarkisem, který i dokonce režíroval druhý štáb. Hudební doprovod z dílny Howarda Shore se nese jednak v odkazech na předchozí trilogii a jednak přináší motivy nové, z nichž je nejnápadnější motiv trpaslíků. Vyplatí se počkat i na skvělou píseň doprovázející závěrečné titulky. Občas slýchám názor, že je Hobit stejný jako Pán prstenů a že nepřináší nic nového. S tímto nesouhlasím, protože nejen dodává plastičnost celému dění ve Středozemi, ale dovysvětlovává děje věcí budoucích. Kromě toho vypráví vlastní epický příběh zcela na pánovi prstenů nezávislý. A i kdyby bylo na tom názoru něco pravdy, tak co? Koukat na Hobita, je jako zajít si po letech na pivo s kamarády z dětství a vyprávět si o všech těch skoro až neuvěřitelných dobrodružstvích, která jsme tenkrát společně zažili. Já jsem byl s filmem na výsost spokojen a do kina jsem si zašel již dvakrát. - staka -

Balení
- bez komentáře -

Video
- bez komentáře -

Audio
- bez komentáře -

Obsah
- bez komentáře -

Bonusy
- bez komentáře -

3.3.2013 18:57

Bídníci (2012) - Digibook (Blu-ray)

Logan (2077)

Verdikt
Trestanec Jean Valjean je po devatenácti letech propuštěn z galejí, na něž byl poslán za krádež chleba pro příbuzné, a další roky mu přidali za nepodařené pokusy o útěk. Ještě před propuštěním ho dozorce Javert upozorní, že jeho mottem je „jednou zločinec, pořád zločinec“, že po něm stále půjde a bude čekat na jeho chybu. Valjeana na svobodě nechce nikdo zaměstnat a tak je okolnostmi opět donucen sklouznout na šikmou plochu. V kostele, kde najde dočasné přístřeší, ukradne stříbrné nádobí, ale rychle je dopaden a odveden zpět. K všeobecnému překvapení však biskup uvede, že stříbro Jeanovi daroval a ještě mu přidá dva svícny. V tu chvíli se Valjean rozhodne, že se bude snažit být lepším člověkem a pomáhat ostatním. Po několika letech je již rychtářem a majitelem továrny, kde dělá i svobodná matka Fantine. Štěstí netrvá do nekonečna a Fantine je z továrny vyhozena. Navíc přijíždí nyní již inspektor Javert. Fantine v důsledku vyhazovu onemocní a pak umírá, za což se Valjean cítí zodpovědný. Ujímá se tedy její malé dcerky Cosette a spolu utíkají do Paříže, protože bulldog Javert prokoukl Valjeanovu identitu a má nutkání vrátit trestance na galeje. Opět po několika letech se již dospělá Cosette zakouká do mladého revolucionáře z bohaté rodiny Mariuse. Vajeanovi ale znovu začíná hořet půda pod nohama, protože se v okolí začal motat neúnavný a podezíravý Javert. Do toho všeho však přichází revoluce, která fatálním a definitivním způsobem zamíchá osudy všech zúčastněných. V první řadě je potřeba vědět, že nejde o adaptaci známé a mnohokrát zfilmované knihy od Victora Huga, ale o adaptaci slavného, původně anglického, muzikálu Les Misérables. Děj filmu je tedy ořezaný, takže postavám se pod kůži moc nedostaneme a ve filmu se mluví minimálně. Snímek také moc neodcejpá, což je způsobeno samozřejmě divadelní předlohou. Ale o děj jde až v druhé řadě. Na prvním místě je hudba a zpěv. Cca. 90 % snímku možná i víc se prozpívá. Někomu to jde lépe, někomu hůře. Herci v hlavních rolích si ale ostudu rozhodně neuřízli. Anne Hathaway dojemným způsobem předvedla mimo jiné píseň I Dreamed A Dream a v roli Fantine si vyzpívala dokonce Oscara. Hugh Jackman, který má dostatečnou muskulaturu, kterou nabral pro Wolverina, působí jako galejník Valjean dostatečně silně a současně zranitelně. Velkým překvapením, a to opravdu příjemným, pro mě byl Russell Crowe, jehož inspektor Javert je správný psychopat práva a zákona, při jehož dodržování se nedívá napravo, nalevo ani na vlastní blaho. Jelikož jsem zaměřením rocker, byl mi i jeho chraplavý projev ze všech nejbližší. Vtipné osvěžení v okolním dramatu pak nabízejí Sasha Baron Cohen a Helena Bonham Carter jako manželé Thenardierovi. Dobří jsou i herci v rolích mladých postav, ať je to Amanda Seyfried jako Cosette, Samantha Barks hrající Éponine či Eddie Redmayne jako revolucionář Marius. Zajímavé je také, že bylo speciálně pro tento film složeno nebo rozšířeno několik písní, které se v původním muzikálu nenacházejí. Velkou pochvalu si také zaslouží vizuální stránka, která je úchvatná. Například hned úvodní scéna z galejí, kde trestanci táhnou obrovskou loď do přístavu je dech beroucí. Hodně povedená je třeba i digitálně zpracovaná Paříž 19. století. Bohužel i zde se dostavil můj osobní problém s Bídníky, a sice že mě na filmu vždy nejvíce zajímají postavy Javerta a Valjeana a jejich vztah, a to na úkor ostatních často zamilovaných postav. I v tomto zpracování pro mě měly Javerto-valjeanské nejenom společné scény nejsilnější náboj. Po Javertově tradiční sebevraždě, pro mě prakticky film skončil a posledních, „dlooouhých“ 20 minut jsem už jen prozíval. Ale jak říkám, je to jen moje osobní záležitost a věřím, že se to ostatních diváků netýká. Lidem, co mají rádi muzikály, by se film měl líbit. Lidem, kteří mají rádi divadelní muzikál Les Misérables, se film bude líbit. Ti ostatní to prostě musejí risknout. Hudba je ale nadčasová a povedená, herci výborní a občas delší statické pasáže, ve kterých zpívá jeden člověk, se dají zvládnout. Snímek si svou šanci rozhodně zaslouží. - staka -

Balení
- bez komentáře -

Video
- bez komentáře -

Audio
- bez komentáře -

Obsah
- bez komentáře -

Bonusy
- bez komentáře -

3.3.2013 18:56

Bídníci (2012) Cossete Edition (FilmArena Exclusive) (Blu-ray)

Logan (2077)

Verdikt
Trestanec Jean Valjean je po devatenácti letech propuštěn z galejí, na něž byl poslán za krádež chleba pro příbuzné, a další roky mu přidali za nepodařené pokusy o útěk. Ještě před propuštěním ho dozorce Javert upozorní, že jeho mottem je „jednou zločinec, pořád zločinec“, že po něm stále půjde a bude čekat na jeho chybu. Valjeana na svobodě nechce nikdo zaměstnat a tak je okolnostmi opět donucen sklouznout na šikmou plochu. V kostele, kde najde dočasné přístřeší, ukradne stříbrné nádobí, ale rychle je dopaden a odveden zpět. K všeobecnému překvapení však biskup uvede, že stříbro Jeanovi daroval a ještě mu přidá dva svícny. V tu chvíli se Valjean rozhodne, že se bude snažit být lepším člověkem a pomáhat ostatním. Po několika letech je již rychtářem a majitelem továrny, kde dělá i svobodná matka Fantine. Štěstí netrvá do nekonečna a Fantine je z továrny vyhozena. Navíc přijíždí nyní již inspektor Javert. Fantine v důsledku vyhazovu onemocní a pak umírá, za což se Valjean cítí zodpovědný. Ujímá se tedy její malé dcerky Cosette a spolu utíkají do Paříže, protože bulldog Javert prokoukl Valjeanovu identitu a má nutkání vrátit trestance na galeje. Opět po několika letech se již dospělá Cosette zakouká do mladého revolucionáře z bohaté rodiny Mariuse. Vajeanovi ale znovu začíná hořet půda pod nohama, protože se v okolí začal motat neúnavný a podezíravý Javert. Do toho všeho však přichází revoluce, která fatálním a definitivním způsobem zamíchá osudy všech zúčastněných. V první řadě je potřeba vědět, že nejde o adaptaci známé a mnohokrát zfilmované knihy od Victora Huga, ale o adaptaci slavného, původně anglického, muzikálu Les Misérables. Děj filmu je tedy ořezaný, takže postavám se pod kůži moc nedostaneme a ve filmu se mluví minimálně. Snímek také moc neodcejpá, což je způsobeno samozřejmě divadelní předlohou. Ale o děj jde až v druhé řadě. Na prvním místě je hudba a zpěv. Cca. 90 % snímku možná i víc se prozpívá. Někomu to jde lépe, někomu hůře. Herci v hlavních rolích si ale ostudu rozhodně neuřízli. Anne Hathaway dojemným způsobem předvedla mimo jiné píseň I Dreamed A Dream a v roli Fantine si vyzpívala dokonce Oscara. Hugh Jackman, který má dostatečnou muskulaturu, kterou nabral pro Wolverina, působí jako galejník Valjean dostatečně silně a současně zranitelně. Velkým překvapením, a to opravdu příjemným, pro mě byl Russell Crowe, jehož inspektor Javert je správný psychopat práva a zákona, při jehož dodržování se nedívá napravo, nalevo ani na vlastní blaho. Jelikož jsem zaměřením rocker, byl mi i jeho chraplavý projev ze všech nejbližší. Vtipné osvěžení v okolním dramatu pak nabízejí Sasha Baron Cohen a Helena Bonham Carter jako manželé Thenardierovi. Dobří jsou i herci v rolích mladých postav, ať je to Amanda Seyfried jako Cosette, Samantha Barks hrající Éponine či Eddie Redmayne jako revolucionář Marius. Zajímavé je také, že bylo speciálně pro tento film složeno nebo rozšířeno několik písní, které se v původním muzikálu nenacházejí. Velkou pochvalu si také zaslouží vizuální stránka, která je úchvatná. Například hned úvodní scéna z galejí, kde trestanci táhnou obrovskou loď do přístavu je dech beroucí. Hodně povedená je třeba i digitálně zpracovaná Paříž 19. století. Bohužel i zde se dostavil můj osobní problém s Bídníky, a sice že mě na filmu vždy nejvíce zajímají postavy Javerta a Valjeana a jejich vztah, a to na úkor ostatních často zamilovaných postav. I v tomto zpracování pro mě měly Javerto-valjeanské nejenom společné scény nejsilnější náboj. Po Javertově tradiční sebevraždě, pro mě prakticky film skončil a posledních, „dlooouhých“ 20 minut jsem už jen prozíval. Ale jak říkám, je to jen moje osobní záležitost a věřím, že se to ostatních diváků netýká. Lidem, co mají rádi muzikály, by se film měl líbit. Lidem, kteří mají rádi divadelní muzikál Les Misérables, se film bude líbit. Ti ostatní to prostě musejí risknout. Hudba je ale nadčasová a povedená, herci výborní a občas delší statické pasáže, ve kterých zpívá jeden člověk, se dají zvládnout. Snímek si svou šanci rozhodně zaslouží. - staka -

Balení
- bez komentáře -

Video
- bez komentáře -

Audio
- bez komentáře -

Obsah
- bez komentáře -

Bonusy
- bez komentáře -

20.2.2013 19:22

Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (Blu-ray)

Logan (2077)

Verdikt
Všichni víme, jak to tenkrát bylo. Kluk a holka se zatoulali v hustém lese. Stali se rukojmím a budoucí večeří ježibaby, která si je vykrmovala perníkem. Za dramatických okolností se jim podařilo ze zajetí uprchnout. Dál kroniky mlčí. Nyní konečně máme možnost zjistit, jak to se sourozenci pokračovalo. No, jak se dá očekávat, vyrostli a traumatická zkušenost se jim podepsala na vývoji. Kromě toho, že si Jeníček ze zajetí odnesl cukrovku, vložili svou nenávist k čarodějnicím do svého živobytí. Cestují po středověkých krajích a likvidují ježibaby. Ve svém oboru se stali celebritami. Jednou jsou starostou pozváni do města Augšpurku, kde se začínají ztrácet děti. Místní ruka zákona je neschopná, za vším jsou vidět čarodějnice, a tak nastupují lovecké legendy, neboli „ti kteří přežili“. Sourozenci záhy zjišťují, že budou čelit celé čarodějné grupě, která hodlá černomagickou operací získat ohnivzdornost. Zlo, kterému budou nuceni nyní čelit, je mnohem mocnější, než cokoli s čím se doposud setkali. Aby obstáli, budou muset soustředit všechny síly, naostřit šípy a napumpovat svaly. Navíc je čeká jedno velké, ale opravdu velké odhalení, jež je vlastně přivede na začátek cesty. Snímek režíroval norský režisér Tommy Wirkola, který si udělal ve světě jméno krvavou hororovou zombie komedií Mrtvý sníh. A byla to rozhodně trefná volba režiséra. V rámci soudobé adaptace klasických příběhů, báchorek či pověstí, je pohádka Jeníček a Mařenka předělána do akční, krvavé podívané, ze které „béčkovost“ stříká z každého záběru. Mám ale na mysli „béčkovost“ v tom nejlepším významu, tedy děj je sice s logickými dírami a charaktery nejsou úplně nejpropracovanější, avšak pomine-li to shovívavý divák, čeká ho zběsilá, krvavá jízda, plná hororové atmosféry, gore efektů, stylových hlášek a různých fantasy přísad pocukrovaných trochou toho humoru. Hlavně se však divák dočká výborné zábavy, u které se dá v pohodě vypnout mozek a jen se nechat unášet vším, výše uvedeným. Mohlo by se sice zdát, že si film lebedí na stejné vlně jako Bratři Grimmové, Van Helsing či Abraham Lincoln: Lovec upírů, ale přesto na mě Jeníček s Mařenkou zapůsobili lépe. Je možná sevřenější, k čemuž přispívá i relativně krátká stopáž. Navíc je film jednoznačně drsnější, brutálnější a přímočařejší. V roli Mařenky se představuje Gemma Arterton, známá hlavně z Prince z Persie a z bondovky Quantum of Solace a nutno říci, že je konečně sexy. Jeníčka si zahrál stále zářivější Jeremy Renner, který se nedávno předvedl v Avengers a zahrál si i v posledním díle z Bourneovské série. Menší, ale důležitou a výraznou roli městského šerifa si zahrál představitel zlých mužů Peter Stormare. V roli zlé čarodějnice Muriel uvidíme Famke Janssen. Snímek mě rozhodně překvapil, že to nebyla, taková „blbost“ jak jsem čekal. Jeníček a Mařenka je velmi povedená žánrovka, která potěší každého milovníka „pokleslé“ zábavy. Za ultra goreový finální masakr dávám jednoznačně palec nahoru. - staka -

Balení
- bez komentáře -

Video
- bez komentáře -

Audio
- bez komentáře -

Obsah
- bez komentáře -

Bonusy
- bez komentáře -

18.2.2013 19:20

30 minut po půlnoci (Blu-ray)

Logan (2077)

Verdikt
Spojené státy americké se s islámskými teroristy vždycky tak nějak očuchávali. Po útoku z 11. září 2001, však skončil čas dětských her a Amerika vyhlásila válku světovému terorismu. Maya, relativní nováček mezi agenty CIA, kterou agentura zverbovala hned po střední škole, přijíždí na tajnou základnu do Pákistánu. Je přidělená ke zkušenému parťákovi a hned pár hodin po příletu již přihlíží mučení zvanému „waterboarding“. Netrvá jí dlouho a zapracuje se i v terénu. Přes jednoho pěšáka Al-kajdy, starajícího se o výplaty teroristům, získají po vydatném mučeníčku informace o jakémsi tajemném kurýrovi Abu Ahmedovi. Ten by měl být osobou přímo napojenou na šejka Bin Ladina. Zatímco se ostatní kolegové ze CIA soustřeďují na zpravodajskou činnost směřující k ochraně vlasti, Maya jde tvrdošíjně jako pitbul po stopě záhadném kurýrovi. Roky ubíhají a Maya zatím není Abu Ahmedovi ani o krůček blíž, natož k Bin Ládinovi. Pak se však na agentku usměje štěstí, když se CIA podaří zjistit Abu Ahmedovo pravé jméno. Pátrání je zavede do Kuwajtu, kde žije kurýrova matka. Pak už jim jen stačí napíchnout telefon a čekat. S čekáním nemají agenti potíže, když už to vydrželi 10 let. Abu Ahmed ale také není žádný amatér a tak další měsíce trvá, než se k němu agenti přiblíží natolik, aby si ověřili, že jde o jejich zájmovou osobu. Odsledují ho až k domu, který se podobá spíše betonové pevnosti, a po vyhodnocení satelitních snímků vznikne podezření, že měli Usámu celou dobu takřka pod nosem. K pořádné akci se však hlavouni z Washingtonu ne a ne rozhoupat a Maya, která vlastně celou síť až k Bin Ládinovi rozkryla, začíná propadat zcela pochopitelné skepsi. Pak však někdo překvapivě zatlačí na těch správných místech a na základnu v Afganistánu přilétají speciální jednotky SEAL. Až dne 1. května 2011 konečně přichází rozkaz k akci, vojáci nasedají do speciálních vrtulníků a vyrážejí směrem k betonovému domu v Pákistánu zapsat se střelným prachem do dějin. Nový film oscarové režisérky Kathryn Bigelow (např. Smrt čeká všude, Bod zlomu, Zvláštní dny) byl dlouho v přípravě. Původně měl pojednávat o nekonečném honu na „šéfa“ všech islámských teroristů a jeho vypátrání a zastřelení udělalo tvůrcům čáru přes rozpočet. Muselo se přepisovat a natáčení se samozřejmě oddálilo. Myslím, že je to dobře. Film tak získal dostatečně efektní finále s uzavřeným koncem. Přestože člověk již předem tak nějak ví, jak to dopadne, stejně jsem byl od začátku až do konce napnutý jak struna. Snímek se skládá z několika kapitol. Ústřední postavou je agentka s krycím jménem Maya, přičemž postavy kolem ní přicházejí, odcházejí a umírají. Ona si však jde celých 10 let za svým. Film se sice primárně soustředí na pátrání po Bin Ládinovi, ale z náznaků a hlavně z úplného konce filmu je vidět, jak se vše podepsalo na Mayině psychice. V průběhu děje jsou ukazovány i skutečně provedené teroristické útoky v Londýně, Španělsku, Saudské Arábii atd., které pomáhají ukotvení snímku v realitě. Samotné pátrání po Abu Ahmedovi a vlastně i po Bin Ládinovi zabírá zhruba dvě třetiny filmu a musím říct, že jsem se ani chvíli nenudil. Sbírání indicií, výslechy svědků i mučení zajatců jsou stejně přesvědčivé a napínavé jako akce operativců v terénu. Poslední třetinu již zabírá příprava operace a hlavně průběh operace samotné. V této části dosavadní filmový způsob vyprávění nahrazuje skoro až chladně odosobněný dokumentární záznam. Operace se odehrává ve tmě či v šeru, občas prostříhaná záběry z vojenských noktovizorů. Jedinou výtku bych měl k samotnému zastřelení Bin Ládina. Byla to taková rychlost, že si to člověk po těch 150 minutách sledování filmu ani nevychutná. Snímek, myslím, že zaslouženě, posbíral řadu ocenění, včetně pěti oscarových nominací a určitě, i vzhledem k tématu, není bez šancí. Herecké obsazení je přesné, od kravaťáků z D.C. až po terénní operativce. Většinu tíhy, ale na svých útlých ramenou nese Jessica Chastain jako Maya a fakt, že za roli již dostala Zlatý glóbus a má i tu oscarovou nominaci, dokládá, že se své úlohy zhostila nadmíru profesionálně. Působí sice křehce a zranitelně, ale je z ní cítit vnitřní až šílená neústupnost a urputnost. Docela by mě zajímalo, jak vypadá její reálný žijící předobraz. Od filmu jsem ani nic moc nečekal. Věděl jsem, že sklízí nadšené ovace, ale to může být klamné, jako naposledy s Lincolnem. Možná právě proto jsem byl filmem nadšen. Jde o moderně natočený a výborně zahraný špionážní film okořeněný puncem reality, neboť tentokrát si scénárista nemusel příběh cucat z prstu. - staka -

Balení
- bez komentáře -

Video
- bez komentáře -

Audio
- bez komentáře -

Obsah
- bez komentáře -

Bonusy
- bez komentáře -

6.2.2013 17:26

Let (Blu-ray)

Logan (2077)

Verdikt
Zkušený letecký kapitán Whip Whitaker pilotuje dopravní letadla. Je toho málo, co by ho dokázalo v práci vzrušit a nabourat mu jeho stereotyp. Během jednoho letu se však dostane v silné bouři do problémů a zdá se, že životy všech na palubě dokáže zachránit pouze zásah shůry. Kapitán Whip je však šikula a starý mazák, takže svým pilotním uměním, sice neodvrátí pád letadla, ale minimalizuje ztráty na lidských životech. Všichni si oddechnou a můžou se přetrhnout, aby Whipa poplácali po zpocených zádech. Už, už to vypadá, že bude mít takovou popularitu, aby mohl kandidovat na prezidenta, když mu je v rámci rutinního postupu odebrán krevní vzorek. K všeobecnému překvapení jsou v krvi nalezeny zbytky alkoholu a drog. Z hrdiny dne se stává zloduch vláčený po všemožných soudech a komisích. Postupně vychází najevo, že Whip je již dlouholetým alkoholikem, co si sem tam přilepšuje koksem, aby „opička“ více vyváděla. Boj na zemi, který bude muset hrdinný kapitán podstoupit, si tak v ničem nezadá s bojem, který již vyhrál ve vzduchu. Nový snímek zkušeného režiséra Roberta Zemeckise (např. Forrest Gump, Trosečník, Polární expres) je volně inspirován událostí z roku 2011. Tehdy kanadský kapitán Robert Piche klouzavým letem přistál s Airbusem 330, kterému došlo palivo a zachránil tak 306 pasažérů. Stal se hrdinou, ale novináři jsou hyeny, a tak vyšťourali jeho dlouho zapomenutou kriminální minulost. Nutno říci, že snímek trochu klame názvem. Osudový let vidíme zhruba v prvních patnácti minutách, poté už jen sledujeme opilého nebo sjetého Whipa, jak je vláčen životem a autoritami. Je ale pravdou, že právě první čtvrt hodina filmu, je jednoznačně nejlepší. Letecká havárie je natočena s přehledem a tak sugestivně, že diváka úplně vtáhne na palubu padajícího letadla. Poté jde však z kopce úplně všechno. Kapitán Whip je prostě alkáč, který přes počáteční sympatie vyplývající z jeho hrdinského skutku, všechny své kladné body utápí v chlastu a divák k němu horko těžko hledá cestu. V jednom momentu se sice zablýská na jakousi milostnou linii s feťačkou Nicole, ale i ta postupně vyšumí, aniž by děj nějak ovlivnila. Po havárii letadla se vlastně jenom mluví a to ne moc zajímavě, což je při jeho stopáži 138 minut, takřka smrtící kombinace. Režisérovi hodně podráží nohy nudný scénář z pera Johna Gatinse, což ale nezabránilo akademikům udělit mu nominaci na Oskara. Z herců stojí za to zmínit samozřejmě Danzela Washingtona, který odvádí tradičně dobrý výkon, schopný utáhnout na svých bedrech hlavní roli, ale bohužel hraje alkoholika, který se chová jako vemeno a moc sympatický tedy není. V malé roli zaujme hlavně John Goodman, jako Whipův kumpán, který kdyby měl více prostoru, mohl si film ukrást pro sebe. Povedený je také soundtrack z dílny Alana Silvestriho. Úvod filmu je parádní, pak se to ale zvrhne do průřezu ze života alkoholika a konverzačky a moralitě, o alkoholu, drogách a jejich škodlivosti, aby to nakonec vyvrcholilo typicky americkým koncem. Je ale pravda, že chuť na panáka jsem měl po celou dobu snímku. - staka -

Balení
- bez komentáře -

Video
- bez komentáře -

Audio
- bez komentáře -

Obsah
- bez komentáře -

Bonusy
- bez komentáře -

31.1.2013 19:13

Hitchcock (Blu-ray)

Logan (2077)

Verdikt
Slavný hollywoodský režisér Alfred Hitchcock zrovna zažil premiéru nového filmu Na sever severozápadní linkou. Je rok 1960 a Mistr se chystá na svůj další, pro budoucnost zásadní, zářez do světové kinematografie. Jde o adaptaci šokujícího knižního hororu Psycho od Roberta Blocha z roku 1959. Kniha byla ve své době považována za brak a odpad, ale Alfred v ní však vidí budoucnost a veliký potenciál. Bohužel doba mu nepřeje a realizace filmu je studiem odmítnuta. Začíná se tedy natáčet z vlastních zdrojů, což vede postupně k narušení režisérova domácího prostředí a pohody a má důležitý vliv na věci budoucí. Natáčení dnes již legendárního snímku, který podle názvu znají i lidé, kteří se o filmy jinak vůbec nezajímají, a kteří by měli problém vůbec přečíst jméno Hitchcock, je jen jednou linií snímku. Bohužel však nejde o linii hlavní. Více prostoru má vzájemný vztah mezi Hitchcockem a jeho ženou Almou Reville, pohybující se v mezích vzájemné tolerance, lásky, žárlivosti umělecké podpory atd. Jak se natáčení prodlužuje a komplikuje, zabředává do krize i režisérovo manželství. Jednou ze zajímavostí, se kterou nás film seznamuje, je skutečnost, že v zásadní okamžik natáčení Psycha, to vlastně není Hitchcock, kdo sedí na režisérské stoličce, ale právě jeho manželka, která nejenom že zrežírovala ikonický moment, ale vlastně zachrání celé natáčení. Zajímavé a nápadité jsou i Hitchcockovi imaginární rozhovory legendárním nekrofilem Edem Geinem jako s jakýmsi předobrazem vraha z Psycha Normana Batese. Je škoda, že tempo první poloviny filmu tvůrci neudrželi i v té druhé. Prostě přípravy na natáčení snímku jsou zajímavější (alespoň) pro mě, než sledování manželského jiskření slavného páru. Velké štěstí snímku je hlavně v tom, že obě role jsou ztělesněny zkušenými a přesvědčivými herci. Manželku Almu si zahrála Helen Mirren a Alfreda sir Anthony Hopkins, kterému ve výkonu zdatně pomáhá takřka dokonalé namaskování, které by si toho Oskara zasloužilo. Ve filmu sice nenajdete nic originálního ani natolik výrazného, na co byste si druhý den po zhlédnutí rádi vzpomněli na druhou stranu, však film stojí vidět už kvůli hereckým výkonům a to i herců ve vedlejších rolích, ať jde o stále krásnou Scarlett Johansson, Dannyho Hustona, Toni Collete či Jessicu Biel. Ve výsledku je to taková příjemná jednohubka, co se tváří jako životopis, ale je to spíš občas vtipné drama o tvůrčí a manželské krizi a jen tak mimoděk se otře o natáčení kultu. - staka -

Balení
- bez komentáře -

Video
- bez komentáře -

Audio
- bez komentáře -

Obsah
- bez komentáře -

Bonusy
- bez komentáře -

22.1.2013 21:09

Konečná (Blu-ray)

Logan (2077)

Verdikt
Stárnoucí šerif Ray Owens si bačuje v poklidném Sommerton Junction, městečku takřka na hranici s Mexikem. Největším zločinem tam je špatné parkování a tak se „ruka zákona“ a jeho zástupci těší na pohodičkový víkend strávený na verandě s láhví pivka. Ve stejné době, několik kilometrů směrem na sever, v Las Vegas se chystají agenti FBI na transport Gabriela Corteze, velmi nebezpečného šéfa drogového kartelu, a to přímo do cely smrti. Cortezovi se však s pomocí najatých žoldáků podaří uprchnout a v „suprdupr“ nařvaném bouráku Corveta ZR 1 s tisíci koni pod kapotou a s rukojmím po boku vyráží směr mexická hranice. Agenti FBI jsou naprosto konsternovaní, zoufalí a bezmocní. Jediným, kdo stojí padouchovi v cestě, se tak stává šerif Ray, jeho zástupci a vlastně i někteří obyvatelé Sommerton Junction, kteří jsou zrovna po ruce. Nejdříve se však budou muset vypořádat se žoldáky vedenými drsňákem Burellem, kteří mají Cortézovi zajistit hladký průjezd městečkem a hlavně úspěšné překonání hranice. Perfektně naplánovaná akce však nepočítala s překážkou právě v podobě šerifa, s minulostí v protidrogové jednotce Los Angeles. Na tuto minulost se bude nucen okolnostmi rozpomenout. Ke slovu se tak dostanou všemožné střelné zbraně, až proti sobě v takřka westernovém stylu zůstanou stát jen dva muži a konečně důrazně promluví šerifovi mohutné pěsti. Tak se fanoušci konečně dočkali. Po oťukání v Postradatelných, přichází nový film s Arnoldem Schwarzeneggerem v hlavní roli. A je třeba si přiznat, že důvod vidět tento film je právě bývalý guvernér. Ne, že by byl film špatný, je dobrý, pěkně natočený. Přestřelky a bitky jsou efektivní a krvavé, a je z nich cítit závan 80. a 90. let, ale současně jsou i realisticky nasnímané, takže výsledek působí dostatečně moderně a staromilsky současně. Ale přiznejme si to, většina lidí stejně půjde na film kvůli Arnoldovi. Přestože to není žádný velký herec a herci ve vedlejších postavách ho s přehledem přehrávají, má Arnold dostatečně velké charisma a je tak velkou akční ikonou, aby hlavní roli s přehledem a grácií ustál a na svých stále mohutných plecích film utáhl. Jeho šerif je vlastně paralelou ke skutečnému Schwarzeneggerovi, který všem těm mladším a talentovanějším lidem okolo sebe jasně dokazuje, že do starého železa nepatří a dlouho patřit nebude a že je sním stále nutno počítat. Na celkově pozitivním vyznění snímku má vliv i přítomnost velké porce humoru, jejímž původcem je buď sám „Mistr“, který přesně dávkuje „hlášky“, nebo i několik komických figurek, kterými se musel šerif v zoufalství obklopit. Režisér Jee-woon Kim natočil svižnou akční jízdu, která vrací do hry jednoho z velikánů žánru a za to mu budiž dík. Arnoldův herecký výkon je prostě Arnoldův herecký výkon a to mluví samo za sebe. V roli šéfa agentů FBI se představí Forest Whitaker, který odvádí svůj slušný standard. Jednoho z šerifových na rychlo sehnaných pomocníků si zahrál Rodrigo „Xerxes“ Santoro, jehož postava byla zrovna ve vězení a čirou náhodou jde o vojenského veterána z Afganistánu, takže může do boje o město plnohodnotně zasáhnout. O jednoho záporáka se rozrostl seznam mému oblíbenci Peteru Stormare, který si zahrál žoldáka Burella. Eduardo Noriega v roli Corteze je pak prostě další „mexickej“ bandita, který v americkém filmu narazil na toho nepravého. Film Konečná dává všem fanouškům možnost po letech spatřit „Návrat velkého blondýna“ a musím uznat, že se mu návrat povedl. Tak mu přejme, ať mu to dlouho vydrží. - staka -

Balení
- bez komentáře -

Video
- bez komentáře -

Audio
- bez komentáře -

Obsah
- bez komentáře -

Bonusy
- bez komentáře -

17.1.2013 09:35

Lincoln (Blu-ray)

Logan (2077)

Verdikt
Ve Spojených státech amerických zuří občanská válka známá též jako válka Severu proti Jihu. Pan prezident „dlouhán“ Abraham Lincoln odvážně řídí své unionistické vojáky a plamennými projevy a celým svým životním postojem se snaží pozitivně motivovat národ. V této souvislosti se odvážně pouští na i jinou frontu. Po mnoha letech se rozhodne plošně zrušit otroctví, na kterém stojí ekonomika konfederačního Jihu. Boj, který ho čeká na půdě Kongresu, si však svou urputností v ničem nezadá s krvavými jatkami u Gettysburgu. On a jeho administrativa musejí přesvědčit váhávce, protože pro svůj revoluční počin potřebuje každý hlas. Navíc tento důležitý úkol musí zvládnout v šibeničním termínu, neboť divadelní představení se blíží a pan John Wilkes Booth už láduje kvér. Nový film Stevena Spielberga se zaměřuje na poslední čtyři měsíce života Abrahama Lincolna. Na válečné pole se podíváme jen jednou a celý děj je vlastně o boji proti otroctví a to zejména boji na politické, tj. „kecací“ úrovni. Jde vlastně jen o to, zda se Lincolnovi a jeho štábu podaří prosadit 13. dodatek k americké Ústavě, zrušit otroctví a na oko, tedy pouze na papíře, zrovnoprávnit všechny občany (rozuměj muže) USA. Snímek má atmosféru soudního dramatu, kdy se politici hádají, překřikují a intrikují, vytahují na sebe špínu, převlékají kabáty apod. I sám Lincoln neváhá v zájmu svých cílů sáhnout k různým nečistým praktikám. Film je po řemeslné úrovni pěkně natočen. Režii se nedá nic vytknout. Téma je pro Ameriku asi důležité a zásadní. Herecký chameleon - Daniel Day-Lewis se převtělil do americké prezidentské ikony a podává svůj tradičně precizní výkon, k čemuž mu dopomáhá i přesně sedící namaskování. Stejně tak dobří jsou i herci ve vedlejších úlohách např. Sally Field, Joseph Gordon-Levitt, Tommy Lee Jones. Pochvalu si zaslouží také hudební doprovod z taktovky Johna Williamse a příjemná kamera Janusze Kaminskiho. Bohužel po obsahové stránce je film pro normálního diváka, tj. nehistorika, dost nudný. Rozhodně nezávidím studentům, kteří budou nuceni svými učiteli koukat se v hodinách dějepisu na dvě a půl hodiny dialogů, plných frází a patosu, aby pak mohli u zkoušky naplno povědět, jak to teda tenkrát bylo, když se rušilo otroctví. Během chvíle Lincoln nasbíral 12 nominací na Oscary, včetně těch nejprestižnějších kategorií a existuje reálná možnost, vzhledem k tématu, že tyto nominace promění. Já osobně jsem měl Abrahama radši, když se oháněl sekerou a sekal upírům hlavy, i když to tenkrát taky nebyl nějaký mega počin. Staka

Balení
- bez komentáře -

Video
- bez komentáře -

Audio
- bez komentáře -

Obsah
- bez komentáře -

Bonusy
- bez komentáře -

  • < předchozí
  • 1
  • ...
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • ...
  • 73
  • další >

Právě vychází na Blu-ray

17.8.Malý princ
1.3.Jack Reacher: Nevracej se
22.2.Dívka ve vlaku
1.2.Mechanik zabiják: Vzkříšení
30.11.Harry Potter a Fénixův řád - Steelbook
30.11.Harry Potter a vězeň z Azkabanu - Steelbook
30.11.Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 - Steelbook
30.11.Harry Potter a Kámen mudrců - Steelbook
30.11.Harry Potter a Ohnivý pohár - Steelbook
30.11.Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 - Steelbook

Nejprodávanější Blu-ray (30 dnů)

1.Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic 3D + 2D
2.Gravitace 3D + 2D
3.Muž z oceli 3D + 2D - Steelbook
4.Líbáš jako ďábel
5.Rychle a zběsile 6 - Steelbook
6.REVENANT Zmrtvýchvstání - Steelbook (FilmArena Collection)
7.Pelíšky (Remasterovaná verze)
8.Nezlomný
9.Policajt ze sámošky
10.Expendables: Postradatelní 1 & 2 Steelbook
Film-arena.cz
  • Ankety
  • Uživatelé
  • Soutěže
  • Unboxing
  • Žebříčky
  • Trailery
  • Kino
  • Blu-ray
  • Home

Partner: 3D filmy | Blu-ray filmy | DVD

MagicboxBontonfilmHollywood Classic EntertainmentCinemArt
V databázi je celkem 1.871 filmů a 2.267 Blu-ray edic.Copyright © 2014 film-arena.cz | Vytvořil: tvorba webových stránek
 
ZAVŘÍT


POZOR

Pro tuto akci je nutné se nejprve přihlásit ke svému účtu.
Jestliže nemáte účet, můžete se zaregistrovat.
Máte-li účet, přihlaste se.

loading