Vloženo: 10.1.2015 10:33 | Film: -
Na začátku tohoto týdne jsme pro Vás spustili výběr stálých sběratelských čísel a předobjednávky na sběratelské číslované edice (FilmArena Collection), o které je mezi Vámi enormní zájem, za což Vám moc děkujeme. V tomto článku bychom Vás rádi informovali o aktuální situaci, protože někteří z Vás výběru stále ještě nerozumí. Chápeme, že jde o něco nového, co ve světě nemá obdoby a nikdo s tím nemá žádnou zkušenost, proto se Vám pokusíme tento systém přiblížit.
Stálá sběratelská čísla
Tento týden proběhl výběr stálých sběratelských čísel 1-100. Zájem byl opravdu velký a sami jsme nečekali, že se tato čísla rozeberou během několika chvil. Pokud jste si číslo vybrali, tak Vám garantujeme, že u všech našich sběratelských číslovaných edic budete mít toto číslo automaticky zaručeno. U těchto edic chceme klást velký důraz na kvalitu, a proto je plánujeme kompletovat u nás. Od tohoto kroku si slibujeme snížení rizika poškození Steelbooků (škrábance / jiné deformace) a ostatních částí edice, což je další obrovská přidaná hodnota pro vášnivé sběratele.
Majitelé stálých sběratelský čísel mají větší jistotu, že se na ně dostane. Pokud Steelbook na našem trhu vyjde v limitovaném množství (např. 300 ks) a bude zařazen do našich číslovaných edic, tak má tato skupina zaručeno, že jim tento kousek skončí ve sbírce. Je korektní zde podotknout, že za předpokladu, že várka nebude poškozena již z výroby (během loňského roku se tyto případy vyskytly, a my pevně věříme, že se nebudou opakovat často, ta možnost tu ovšem je). Jediným naším požadavkem je, aby majitelé stálých sběratelských čísel zařazovali do své sbírky všechny tyto edice. Pokud vynechají, bude jejich stálé sběratelské číslo nabídnuto dalšímu čekateli v pořadí (kompletní pravidla naleznete zde a zájemcům o stálé sběratelské číslo doporučujeme si je přečíst).
Číslované sběratelské edice (FilmArena Collection)
Proč vůbec tyto edice vznikly? Po celou dobu naší existence se snažíme filmovým fanouškům přinášet něco víc. Ve spolupráci s českými distributory jsme se tedy rozhodli zkusit českému sběrateli přinést další hodnoty navíc. Zvlášť, když se v poslední době kupily stížnosti stálých zákazníků ohledně výprodejových akcí, ve kterých se po určité době objevovaly i Steelbooky za nižší ceny než v době uvedení na trh. Naším hlavním záměrem bylo odměnit tyto sběratele za pořízení titulu v době uvedení na trh.
Tyto edice by měly uchovat svou hodnotu a mělo by být pro sběratelé výhodné si je pořídit. Steelbook sice může vyjít na našem trhu i ve větším nákladu, než budou naše limitované edice, může být dostupný i u jiných prodejců, ale v našich edicích by k němu sběratelé měli dostat exkluzivní přidanou hodnotu.
V našich číslovaných sběratelských edicích plánujeme držet nastavený koncept. Jak můžete vidět na prvním Beauty Shotu edice Pod Zemí, tak se jedná hlavně o slipcover/šubr, ve kterém bude Steelbook uložen, holografickou samolepku se sběratelským číslem a "kreditní kartu" se sběratelským číslem. Filmové fanoušky jistě také potěší fotokarty z filmu. Další edice se mohou obsahově lišit dle dostupnosti materiálů.
Hlavní důraz chceme klást na kvalitu. Je tedy možné, že naše edice vyjdou o něco později než klasické edice. O průběhu dodání Vás ale vždy budeme informovat.
Uvolnění dalších stálých sběratelských čísel:
Jako první vyjde v číslované sběratelské edici titul Pod Zemí (As Above, So Below) o celkovém nákladu 300 ks. Prvních číslovaných 100 ks (1-100) je vyčleněno pro majitele stálých sběratelských čísel a dalších nečíslovaných 200 ks je určeno pro ostatní předobjednávky, které jsme přijali před anebo během ohlášení našich edic. Plnohodnotnou edici tedy obdrží všichni zákazníci. Tato edice je nyní vyprodaná (číslované i nečíslované kusy) a pokud nedojde ke zrušení některé předobjednávky, tak již nebude dostupná!
Na základě obrovského zájmu z Vaší strany o stálá sběratelská čísla (SSČ) a číslované edice jsme se rozhodli vypsat další stovku SSČ a v pondělí 12. ledna spustíme od 20:00hod další kolo výběru stálých sběratelských čísel. Tentokrát budou uvolněna čísla 101-200 a výběr bude probíhat na stránkách eshopu FilmArena.cz následovně:
Druhým titulem, který vyjde ve sběratelské číslované edici je snímek LABYRINT: Útěk (The Maze Runner) a situace bude obdobná jako v prvním případě. Bohužel Vám zatím nemůžeme ukázat finální obsah edice, protože právě probíhají finální úpravy a jednání se studiem. Jakmile budeme mít vše schválené, tak Vám ho bez prodlení představíme. Tento titul plánujeme vydat v číslovaném počtu 300ks. Tentokrát bude prvních 200 číslovaných kusů (1-200) určeno pro majitele stálých sběratelských čísel a dalších 100 číslovaných kusů (201-300) bude určeno pro volný prodej bez možnosti výběru čísla (toto číslo Vám nebude přiřazeno nastálo) - neboli pro zákazníky, kteří nemají stálé sběratelské číslo.
Pokud tedy nemáte stálé sběratelské číslo a máte titul již předobjednaný na našem eshopu, tak i Vy obdržíte stejnou edici. Pokud s předobjednávkou váháte, tak Vám doporučujeme objednat si edici co nejdříve, protože zbývá několik posledních kusů (bez stálého sběratelského čísla). I tato edice bude brzy rozebraná a poté již nebude k dispozici! O tom, že je edice rozebrána budeme informovat v našich komunikačních kanálech a každý zákazník to pozná podle toho, že u produktu zmizí tlačítko PŘEDOBJEDNAT/KOUPIT. Uvidí ho tam jedině majitelé SSČ (stálých sběratelských čísel), kterým poběží avizovaná lhůta (viz pravidla) na zakoupení titulu.
Přední a zadní strana Steelbooků
LABYRINT: ÚTĚK číslovaná sběratelská edice - Steelbook (Blu-ray)
Aktuální plán pro 1Q 2015
Aktuálně jsou v přípravách tyto edice:
OSTŘE SLEDOVANÉ VLAKY (BD Amaray + Kniha) v dárkovém balení - plánovaný termín vydání leden/únor 2015 (70 - 100 kusů)
POD ZEMÍ BD SteelBook + BD Amaray + DVD Amaray - plánovaný termín vydání leden/únor 2015 (300/100/100 kusů)
LABYRINT: Útěk BD SteelBook + BD Amaray + DVD Amaray - plánovaný termín vydání únor 2015 (300/100/100)
KING KONG BD SteelBook - plánovaný termín vydání únor 2015 (300 kusů)
DRÁKULA: Neznámá legenda BD SteelBook + BD Amaray + DVD Amaray - plánovaný termín vydání únor 2015 (min 300/100/100)
EQUALIZER BD SteelBook + BD Amaray + DVD Amaray - plánovaný termín vydání únor 2015 (min 300/100/100)
INTERVIEW S UPÍREM BD SteelBook - plánovaný termín vydání leden/únor 2015 (500 kusů)
NELÍTOSTNÝ SOUBOJ BD SteelBook - plánovaný termín vydání leden/únor 2015 (500 kusů)
O aktuálním vývoji dalších edic Vás budeme pravidelně informovat v dalších článcích. Nezapomínejte však, že kromě číslovaných sběratelských edic Steelbooků pro Vás připravujeme také číslované edice Blu-ray amaray a DVD amaray! Kompletní info naleznete zde! Děkujeme Vám za Vaši důvěru a těšíme se na spolupráci.
Autor článku: Tým FilmAreny
Článek
Ahoj Ondro. Shodou okolností jsme dnes znovu procházeli celá pravidla a podmínky, abychom našli cestu ke spokojenosti všech fanoušků a sběratelů a rozhodli jsme se vyjít Vám všem vstříc a dát možnost vybírat si dle chutí a preferencí při zachování stálého čísla. Budeme jen potřebovat cca 14 dní na doprogramování tohoto modulu. Díky moc za plodnou diskuzi, která naše původní záměry pomohla ovlivnit. Tobě i Všem ostatním zde. Příjemný den.
Článek
Nechci nikomu kazit radost a oceňuji FA za snahu pro své zákazníka přinášet něco navíc, ale tato akce má mizivou přidanou hodnotu. Pokud jako sběratel prahnu po skutečně limitované edici, tak chci mít doma Ntý kus s celkového množství dodávky a to buď celosvětově, nebo alespoň regionálně v rámci daného média (na BD A1, B2, C3, na DVD 0-6). Nikoliv že budu mít doma Ntý kus z celkového množství pro jednoho konkrétního prodejce, přičemž daný kus si mohu koupit v X obchodech, ať už lokálně v ČR nebo celosvětově přes web. A to samozřejmě pomíjím onu povinnost si kupovat úplně vše bez ohledu na vlastní preference nebo alespoň kvalitu. Na druhou stranu tak jako u všeho, nějaké zákazníky si tato akce asi najde, nechť jsou se svou volbou spokojeni.
pro někoho mizivou pro někoho nééé :-) a co tak koukám tak to má docela uspěch :-) ale samozřejmě každý na to má jiný názor.. a muj je takový že kdyby u toho bylo zlatý vejce který snesl king kong tak se najdou lidi který n´budou stejně nespokojený..ale super na tom je že nikdo nikoho nenutí aby si to pořizoval..
Jasně čendo, ono to možná vyznívá jako, že se FA nikomu nezavděčí a vždycky se najdou ti, co budou mít připomínky, ale tady to chce brát v širších souvislostech. Jak jsem psal, FA fandím už nějaký ten pátek, každopádně osobně nechápu ten boom a nadšení, že ke steelu dostanu kartičku s číslem a pár pohledů, což by bylo fajn, kdyby to nebylo podmíněné tím, že neobjednám jeden film, co se mi fakt nelíbí a rázem mám smůlu a číslo mi propadá. Navíc polux2 má pravdu v tom, že pokud by byla číslovaná celá limitovaná edice pro celý trh ČR a ne pouze pro FA, tak tam jakýsi smysl vidím, ale takhle to u mě také ztrácí kouzlo. Jak tu někdo psal, je to dobrý marketing, jak prodat i jinak hůře prodejné filmy a edice, což samozřejmě klukům z FA nevyčítám, je to obchod a chtějí vydělávat, ale já kupuji jen to co mi zajímá, jasně občas taky vezmu steel jen kvůli tomu jak vypadá, ale to zas tak často není.
Článek
Já mám své číslo v BD amaray edici a se svou volbou jsem velice spokojen :)
Článek
Každému, koho akce zaujala a přivítal ji s nadšením to přeji. Na mně bohužel působí pouze jako jistá obdoba věrnostního klubu jednoho prodejce, přičemž hodnota takového členství je pochybná jak z pohledu exkluzivity (číslované kusy pouze v rámci FA, nikoliv trhu, celosvětově) , tak obsahu (povinnost odběru všeho , nehledě na kvalitu, skutečný zájem).
Na finální hodnocení je ještě příliš brzy (akce je nová, přirozeně tak vyvolává vlnu zájmu), jsem zvědav kolik tento "klub" bude mít členů za rok nebo dva (bude-li tehdy ještě existovat).
Článek
Rád bych se také vyjádřil k tématu,byť jsem své sběratelské číslo na steelbooky získal,tak nadále váhám jestli ho vůbec používat a nepřenechat ho někomu jinému.Z původně dobře myšleného nápadu,který se jevil,tak,že se sběratelským číslem budou vycházet pouze vyjímečné filmy a nebo pár raritních kousků,které bude nabízet v ČR pouze FA,se vyklubala pouze snaha prodat každou ptákovinu u které je předem jasné,že se bude válet ve skladech akorát se to zaobalilo,tak,že je to u nás nevídaná sběratelská pecka s číslíčkem uvnitř krabičky(ještě bych chápal kdyby číslo bylo vyraženo přímo na SB). Těch pár kartiček je sice fajn,ale jaro taky nedělají.Takže nevím jestli ocenit snahu a nebo tleskat marketingovému oddělení,jak nás všechny hezky povodilo za nos.
Článek
Ok, prosím napište nám info, že zájem již nemáte a přidělíme dalšímu na čekací listině. Dnes jsme vypsali další kolo, které stříbrné karty rozebrali za 8 minut. Že budou vycházet jen výjimečné filmy nebylo nikdy řečeno, bylo naší zájmem vybírat, ale když jsme viděli že to není možné přistoupili jsme k plánu nabídnout trhu v roce 2015 atraktivní edice tam, kde to bude možné, aby si to mohli ocenit sami zákazníci a rozhodnout svou poptávkou.
Článek
Těmi filmy jsem samozřejmě myslel SB Interview s upírem a Nelítostný souboj,prostě jsem myslel,že jednou za 3 měsíce nabídnete dva tituly,které budou dostupné jen a pouze u vás v nějaké té vymazlené edici,takhle to na mě ze začátku celé působilo.Nakonec se z toho vyklubala nutnost kupovat 3-4 tituly každý měsíc,což mě osobně docela zklamalo.Dále by mě zajímalo co se stalo se steelbookem predátora,který vyhrál anketu,místo toho se objevil king kong(pokud to tedy dobře chápu:-))
taky jsem původně měl ten dojem...že se jednou za 1/4 objeví opravdu pecky na které se třeba čeká a bude je mít jen FA a exkluzivita tím bude zajištěná...takhle to opravdu ztrácí smysl a kupovat 3-4 kolikrát nic moc kouksy,nebo ty které vůbec nechci každý měsíc pro mě bude neúnosné a počítám,že číslo stejně časem ztratím...pokud by to takto mělo vypadat...
Článek
V článku spomínate, že ak budú jednotlivé edície už rozobraté, pri predobjednávkach zmizne tlačidlo "Predobjednať/Kúpiť". Zároveň spomínate, že bolo dostupných 100 číslovaných a 200 nečíslovaných edícií pre AASB, ktoré sú už rozobraté. Hovoríme tu teda len o Steelbookových edíciách alebo aj o BR Amaray a DVD? Ja osobne by som si chcel napr. predobjednať tento týždeň BR Amaray AASB- keď sa pozriem na jeho stránku, možnosť predobjednania tam stále je- znamená to, že je ešte k dispozícii nečíslovaná limitovaná edícia?
Zatím jsem se k číslovaným edicím myslím nevyjadřoval, každopádně můj názor je, že ačkoliv se považuji za celkem vášnivého sběratele, tak tohle mě nechává celkem chladným. První věc je samotné číslo, kde pokud by bylo dané číslo přímo na obalu steelbooku, případně amaraye tak dejme tomu, ale jen kartička s číslem je celkem k ničemu, přidané kartičky (pohledy) vypadají fajn, ale viděl bych to celkově tenhle typ edice u opravdu povedených snímků a ne u starých titulů nebo béčkových filmů. Samozřejmě kvituji snahu FA, že přišla s něčím novým, ale já osobně v tom opravdu žádnou velkou přidanou hodnotu nevidím, navíc provázanost, že člověk o číslo přijde, pokud nebude kupovat vše, tak to myslím časem odradí každého, pokud tedy nenastane situace, že se bude v tomhle formátu vydávat jen opravdu kvalitní kinematografie.
Také si u vás kupuji filmy pravidelně, každý měsíc a to už pár let a ne zrovna za málo peněz, vlastně každý měsíc mám zlatou kartu. Ale můj problém je že pokaždé čekám na výplatu docela dlouho než my přijde na účet (cca 2 týdny). Jste jediný e-shop u kterého platím skoro vždy předem, u jiných toto nedělám. Tak že filmy musím objednávat později než kolikrát vyjdou, hlavně ty ze začátků měsíce. Tak to my teď utekl Steel Pod Zemí o který sem měl zájem ale bohužel sem ho už nestihl objednat včas. O ssč zájem nemám protože nebudu sbírat i to o co nemám zájem. Určitě je nás víc co nemůžou objednávat včas, chtělo by to myslet i na nás věrné co objednáváme pouze u vás. Takhle se budu muset poohlédnout u konkurence když steely nebudu stíhat.
Ikdyž k některým vybraným filmům v číslované edici můžu mít výhrady, na druhou stranu jako obchodník plně chápu Filmarénu, že se snaží mít co nejvíc stálých zákazníků, sběratelů steelbooků. Je to logické - může tak počítat s určitým pevným počtem prodaných Blu-ray disků, argumentovat prodejností u vydavatelů atd. Měl bych následující dotazy k titulu Pod zemí : 1) náklad steelbooků pro celou ČR a SR je 300 ks?, 2) pokud ano, všech 300 ks má v prodeji pouze Filmaréna?, 3) ze 300 ks je 100 ks v číslovaná edici, která má navíc od běžného steelbooku: papírový přebal, fotky, kartu a samolepku s číslem? Obsah na disku se neliší? Mám na mysli např. bonusy.
Článek
Zdravím. Odpovědi na první a druhou otázku. Náklad pro CR/SR je vyšší než 300ks a v prodeji budou mít SteelBook i další prodejci. Na třetí otázku: z 300ks je 100ks číslovaných, 200 nečíslovaných. Všechny naše edice budou ve stejně plnohodnotné výbavě, akorát číslované kusy budou mít navíc kreditku a samolepku. SteelBooky i disky uvnitř jsou stejné u všech prodejců.
Děkuji za odpovědi. Pravděpodobně jste zvažovali možnost ražení sběratelských čísel přímo do steelbooků. Sešlo z ní z důvodů finančních - že by se steelbook neúnosně prodražil nebo je to zatím nereálné z technických důvodů u výrobce? Dále - protože se jedná o unikátní projekt, neuvažujete o tom, že k němu natočíte krátké video? Že byste k projektu řekli pár slov - představy, zajímavosti - třeba grafické návrhy steelbooků vs. realita atd.
Článek
Mě přijde , dost nešťastné řešení rozdělit sběratelské čísla 100 SB , 100 amray , 100 DVD.
Protože je jasné ,že největší zájem bude jistě o steelbooky.
Takže lidi co měli zájem a neměli zlatou kartu měli smůlu ,protože SB byli po první kole rozebraný .
Zatím co DVD amray si vybralo cca 15lidí .....
Článek
Pokud by to i zítra mělo dopadnou tak, že vše během hodiny rozeberou opět zlaté karty, zkusíme se zamyslet znovu. Přišlo nám to takto nejférovější, ačkoliv protinázory byly i takové, že sběratelé mohou být i třeba stříbrné karty nebo zákazníci bez karty. Ve zlatých kartách jsme ovšem registrovali největší poměr zájmu. Kdybychom tam zase pustili všechny najednou, tak se naši nejlepší zákazníci k číslu dostat ani nemuseli a pak bychom zase mohli řešit něco jiného :-) Co se týká amaray edic, tak chceme nabídnout obdobu i pro ty, kteří steelbooky nesbírají. I tací zákazníci jsou a my jich máme dost, rádi bychom i jim ukázali, že jim chceme nabídnout přidanou hodnotu :-) Co víme jistě je to, že na začátku i dále jim bude méně než SteelBookových nadšenců, to je fakt a tak to nejspíš zůstane i nadále.
Článek
Uvidíme zítra ... jak to bude vypadat .
Článek
Já jsem za svůj číslovaný bd amaray velice vděčný. Myslím že i tato série bude mít úspěch.U DVD si nejsem tolik jistý ale možná je tu více DVD sběratelů než myslím :)
Článek
Nechapu film pod zemi si takovou praci nezaslouzi blbost 1 tridy ja u toho usnul.
Článek
Podle mě to film byl dobře zpracovaný.Je to horor a od toho nemůžeme čekat velké zázraky.
Článek
Vidíš, a my jsme té blbosti podřídili několik týdnů práce, kterou jsme ve středu vystavili a lidé z celého světa se každý den zapisují na pořadník, aby ji také mohli mít. Já nechci nikomu říkat co a jak, ale pokud mohu mluvit za sebe a za nás, tak my máme zájem pohrát si s každou edici a příležitostí, kterou dostaneme. O tom to přeci také je, chytit tu šanci a možnost udělat si něco malinko po svém a nabídnout tu přidanou hodnotu sběratelskému trhu. Titulu POD ZEMÍ jsme podřídili společně s distributorem a studiem svůj čas, své úsilí, ačkoliv to není oscarový film nebo blockbuster jako AVATAR. Co bychom si také moc přáli, tak dopracovat se i k superatraktivním titulům, které jsou studii velmi přísně kontrolované a jen tak něco s nimi udělat zatím možné není. To je náš sen, velký smělý sen :-)
Článek
Jde spíš o to, že POD ZEMÍ mělo to štěstí a dostalo se první na řadu v rámci kolekce 2015. Jednalo ze zároveň o novinkový titul a u novinek se snazší složit se s dalšími zeměmi v rámci našeho regionu, tzn. nebrat celou várku. Kdyby byl požadavek vzít 4K kusů steelů POD ZEMÍ, tak na to žádný distributor nepřistoupí, ač by naše úsilí i podoba edice byla sebelepší :-) Vyjednávání o starších katalogových titulech jako Vojín Ryan, Forrest, Kmotr, Komando atd. dlouhodobě probíhají, požadavky jsou různě vysoké a distributoři je dříve či později určitě chtějí našemu trhu vyjednat. Jen to bohužel nejde hned a nemohou se celé týdny zaobírat jen těmito silnými katalogovkami. Musí se studiem řešit průběžné reporty prodejů, ohlašovat a chystat vydání novinek a do toho vyjednávat katalogové. Jejich harmonogramy a plány jsou rovněž nabité a snaží se, co to jde. Ale protože jsou na vrcholu ledovce a nezadaří se třeba podle chuti fanoušků, kritika jde hned rovnou za nimi. Jejich práce je velmi všestranná a komplexní a díky jejich obrovskému záběru toho na našem malém středoevropském trhu, ve srovnání s Polskem nebo Maďarskem, vychází nyní poměrně dost :-)
ono by stacilo kdyby filmy mely akorat titulky cz a hned by bylo po problemu s udanim GoT je v italstine a ma jen titulky a je to idealni at je to klidne s polaky ci nemci nebo kdo je v tom nasem regionu a nemusela by byt takova limitace ze v zahranici sezenete steelbook v pohode a tady je vyprodanej
Článek
Dobrý den, dovolte mi prosím reakci nezávisle na ostatních diskuzích. Zkusme se na celý systém prosím podívat objektivně. Nebylo jednoduché systém SSČ finálně vybrat, řešili jsme to cca půl roku, pokud nepočítám nezávislé diskuze vedené předtím. Primární důvod zavedení stálých čísel byla snaha přijít nejen s atraktivním obsahem edic, ale také s něčím navíc, co sběratelská obec zatím neměla možnost okusit. Stále zde nyní řešíme, proč jsou podmínky přísné a proč je nutné sbírat vše co v kolekcích vyjde. Přitom my jsme si nastavili jen jednu podmínku. Je to proto, že jsme se rozhodli rozjet tento velmi náročný systém hlavně kvůli sběratelům, kteří chtějí a jsou zvyklí sbírat. Na začátku jsme počítali, že to může být pouze hrstka lidí v CR a SR. Čekala zde také klientela zahraniční, která je zvyklá kupovat edice po celém světě. První kolo výběru nás ovšem překvapilo, možná se hodí říci, že i příznivě zaskočilo. Jedná se teprve o start, takže rozhodně nic neslavíme, hodně lidí po přečtení pravidel svůj zájem s SSČ zrušilo, na pořadníku se ovšem nashromáždili další, kteří podmínky akceptovat byli ochotni. Prosím neberte to tak, že někoho do něčeho nutíme, nebo na někoho tlačíme, tak to není. Dáváme lidem volbu zkusit se zapojit do nového projektu, rozhodnutí je na Vás všech. Chceme se snažit pro Vás připravovat číslované edice dále a chceme myslet jak na stálé sběratele tak na příležitostné-nestálé, dát možnost zakoupit si pěknou edici všem. Závěrem se dotknu stálých dotazů či připomínek, proč není možnost vynechat. My jsme se rozhodli pro volbu, kdy stálí stále sbírají a je s nimi počítáno jako s fixním počtem, variabilní kvotou bude množství nestálých sběratelů. A pokud víte, že fixní část sběratelů s vámi bude stále, můžete si pak dovolit zkusit do edic získat i kousky pro které byste se jinak nerozhodli, kdybyste neměli určitou míru jistoty. Věřím, že tato poslední slova chápete jako další snahu o pozitivní trendy na československých trzích, nejen jako snahu, která byla v předchozích dnech naznačována. Děkujeme Vám všem za pochopení a těšíme se na další spolupráci.
Dlouho jsem přemýšlel, zda teto moznosti vyuzit. A to co me v tom brzdí, je ta neskutečna prisnost podmínek, resp. brat uplne vsechno, tzn. i filmy, ktere se mi nelíbí nebo mají pro me malou přidanou hodnotu. Chapu, ze nastavit podmínky je a bylo těžké, ale vysvětlete mi, kdo rozhodl, ze součásti nabidky bude treba i King Kong??????? Film, který uz u nas vyšel na klasickém amaray! Prijde Vám tedy v poradku tento SB dat do číselné edice, kdyz uz ho spoustu lidi vlastni? Tohle mi nejde na rozum. Tady dat fanouškům možnost volby by mělo byt samozřejmost. A nenutit pořizovat film 2x, aby mi zůstalo cislo.
2x??? Já koupil nejdřív amaray, pak moc pěknej digibook a teď, jen abych nepřišel o číslo, si musim pořídit i steelbook. No pecka.
Článek
V rámci našeho týmu jsem toto rozhodnutí posvětil já. A jak vidno výše nebo níže, jsou fandové co ho budou chtít a jsou fandové co nebudou. Děláme to pro ty, co budou. Volbu bude mít 100 nejrychlejších, kteří nepatří mezi stálé, 200 by mělo být pro stálé sběratele. Za předpokladu, že budou všechny kusy ve výborném stavu. Pokud by to tak nebylo, bude se muset krátit a jistotu by měli mít především stálí. Pokud by bylo poškozeno více jak 100 kusů, bude se musít krátit i stálým ovšem od nejvyššího čísla směrem dolů. Podle nás je takto nastavený systém zároveň spravedlivý, protože ti kdo podporují projekt stále si větší míru jistoty zároveň sami financují.
Tomu rozumím. Ale tim říkáte, ze v rámci sběratelských čísel pro jejich zachování je nutne si objednat i film, který uz v nejake verzi u nas vyšel a to neni spravne. To, ze si musim objednat novinku, která neni mým salkem kávy, bych jeste bral. Ale King Kong do číselné rady, kdyz uz tu vysel ve dvou edicích? To neni OK.
Článek
Tiez by som mal zaujem o tieto cislovane edicie(na stalom cisle si nepotrpim ale este vaham ci si vybrat cislo z nasledujuceho vyberu)A rad by som si spravil predobjednavku ale zas platit stale dopredu nemozem.
A prave preto som si steelbook ediciu Pod Zemi ani nepredobjednal.A uz sa mi tato edicia vobec neujde.
Som clenom vernostneho klubu uz dost davno,kupujem kazdy mesiac u filmareny za cca 100 eur +- par desiatok eur.Ale moznost platit za tovar pri preberani nemam.Co je skoda.
Ale ako napad priniest taketo specialne edicie sa mi paci no vsetky previdla nie.
Článek
Za tyto číslované edice se ani u nás v ČR nedá platit dobírkou.Takže to nemá nic společného se zasíláním na Slovensko.
zítra se spouští další stovka čísel - aktuálně mám předobjednáný Maze Runner ...pokud si tedy zítra vyberu číslo z 101-200 ... dostane se na mě i As Above so Below - který bych případně doobjednal? ...pokud ano, pak tedy svou předobjednávku upravím - nicméně edice se zdá být vyprodána, z toho co tu čtu, to znamená, že o tuhle edici bych měl čistě teoreticky přijít, chápu to správně?
Článek
musím uznat že edice Pod zemí je fakt luxusní a moc se mi líbí, já nejsem fanda hororů takže mě ve finále nemrzí že se na mě nedostane, ale určitě si nějakou podobnou edici rád pořídím až se bude týkat filmu který bude dle mého gusta, teda pokavaď to nebude fuč příliš rychle :-) každopádně ačkoliv si já stále sběratelské číslo nemohu dovolit, myslím že je to skvělý nápad a tyhle spešl edice budou opravdu klenotem každého sběratele, takže FA dávám velkej palec nahoru :-) a těším se na nějaký další kousek :-)
všechno je to dobrý nápad, co však není dobrý nápad je odebrání sběratelského čísla, pokud si sběratel jeden titul nepořídí - to mi přijde hodně přísné .... podle by mě by zde mělo platit, pokud sběratel neobjedná do termínu vydání, nebo týden po, pak jeho číslo pro tuto edici propadne ....nikoliv však, že jeho číslo propadne na stálo ......tohle se dle mého z dlouhodobého hlediska nemůže povést a celý tento projekt na tomto faktu vyhoří ...... můj názor
Musím s Tebou jednoznačně souhlasit, ačkoliv FA fandím, nevěřím, že to bude mít dlouhodobější úspěch, respektive, pokud se nebude jednat vždy o zaručené filmy.
Článek
no upřímně ani já jsem zrovna nečekal že bude o tenhle systém (ber vše nebo nic) takový zájem, je totiž spíš nastaven pro sběratele ať už steelů a nebo luxusních edic a film je až na druhém místě jelikož jak podemnou Pipapaja píše každý má trochu jiný filmový vkus a samozřejmě věřím že jednou z nějakého titulu nebude nadšený ten a jindy zas ten druhý, to je ale to co sběratelé nejspíš řešit nebudou, já osobně se za sběratele moc nepovažuji jelikož u mě je na prvním místě film (hlavně mi to ani nedovoluje má ekonomická situace :-) a i když se mi třeba edice filmu Pod zemí líbí, film mi nic neřiká, přesto se mi tenhle koncept v celku líbí i když nejsem jeho součástí, myslím že chápu jeho výhody ale zároveň chápu že se nebudou líbit každému, i tak tomu fandím jelikož je to u nás něco nového a dá to možnost u některých titulů vzniknout vymazlenějším edicím, takže tomu fandim a budu rád když v budoucnu nějakou edicy s filmem co se mi líbí ukořistím :-)
tak v tomhle naprostý souhlas...přijde mi to taky dost přísné a řeším to sám v sobě v případě Interview s Upírem,které bych opravdu mt nemusel a s klidem ho vynechal,ale díky tomu,že bych nechtěl přijít o číslo,jelikož mám opravdu zájem třeba o King Konga,tak ho nejspíš vezmu...dal bych jak píšeš ty,limit,že musí objednat max např.týden po vydání a pak u této konkrétní edice mu číslo propadne.Upřímně bych se nebál,že by zůstalo ladem.Osobně by mi přišlo celkem blbý s tim pak někde kšeftovat a prodávat na aukru...u mě bude navíc dost záležet kolik toho bude.kdyby byla 1-2 edice měsíčně,pak ok,ale pokud by jich mělo být třeba 4-5 každý měsíc,bude to pro mě neukočírovatelné...nejsem čenda :-D navíc vychází i věci okolo,jako třeba bude Interstellar,který nevim jestli bude sem spadat,ale i plasty které bych chtěl (Sin City,Gone Girl,...).N azačátku jsem fakt čekal,že to bude opravdu ojedinělá a prémiová věc,kde budou tituly,na které se tu dlouhodobě čeká (viz.Heat,...)
mám úplně stejné důvody, jako ty ... Interview nechci a taky by mi bohatě stačila tak 1 edice měsíčně, rád bych aby mi něco zbylo i na běžné katalogovky ... .... a v neposlední řadě, nač bych ted měl začít nějakou číselnou řadu, když už ve sbírce mám několik desítek steelbooků svých opravdu oblíbených filmů - bez čísla a několik už stovek amareyů ......víceméně mi vůbec nejde o číslo, ale pokud bude nějaká pěkná edice u filmu, který CHCI mít ve sbírce, pak bych do té edice i rád zainvestoval, a né že mi bude odepřena jen proto, že nemám sběratelské číslo - i já si myslím utrácím nemalé peníze ročně, a tohle si zákazníci, jako jsem třeba já, nebo ty, opravdu nezaslouží
Článek
Interstellar bude nejspíš pouze ve Futurepacku takže v téhle edici nikoli.
Přesně. U této varianty sběratelských čísel mi opravdu vadí povinnost kupovat si každý titul který vyjde. A nejde zde jenom o peníze že to stojí dost ale také o to že každý má jiný vkus a z mého pohledu když se mi film nelíbil a nikdy nemám v plánu se na něj kouknout, proč bych si film povinně kupoval. Také si myslím že na tomto systému tato akce vyhoří a proto jsem se rozhodl od jakéhokoliv číslování ustopit a nevšímat si ho.
Článek
Vždyť si ho můžeš koupit a pak ho prodat na nějaké aukci.Ještě by si na tom možná vydělal když se tak rychle rozprodávají.
Článek
Tak já také ne ale pro toho kdo by stálé číslo chtěl bez toho aby musel mít každý titul je to taky řešení.
Článek
Tak hold vzdát se možnosti na stálé číslo.
Myslete i na nás sběratele. Neříkám že je pro mě důležité mít stejné číslo u každé edice, přeci jen ze zahraničí edice mi nechodí se stejným číslem, ale pokud tuhle možnost mám tak jsem rád!!! Myslím že každý sběratel. Neříkám že mě se budou líbit všechny kousky ale chci STEELBOOK edici mít kompletní. Myslete taky na to že pokud vy nemáte zájem je tady dalších několik set co tuhle možnost chtějí a mile rádi vás zastoupí a jak se píše výše, nechci, koupím a přepustím dál, vždy se najde někdo kdo chce.
Tak pro mě jako sběratele je hlavní, v jaké edici film vyjde, takže pro mě v první řadě steelbook, pak samozřejmě vybavení bonusy a nějaká přidaná hodnota ve formě sošky atd. je příjemný bonus, ale kartička s číslem ve mě neevokuje žádnou sběratelskou hodnotu, možná jak píše Dezz, kdybych ji měl u všech, tak třeba ano, ale mám stovky bez toho, takže fakt ne.
Článek
Souhlasím na 100%.Já sice steelbooky už nesbírám ale za to už mám své číslo na BD amaray kolekci kterou také chci mít kompletní :)
Partner: 3D filmy | Blu-ray filmy | DVD
V databázi je celkem 1.871 filmů a 2.267 Blu-ray edic. | Copyright © 2014 film-arena.cz | Vytvořil: tvorba webových stránek |
Pro tuto akci je nutné se nejprve přihlásit ke svému účtu.
Jestliže nemáte účet, můžete se zaregistrovat.
Máte-li účet, přihlaste se.
vlasto (5) |reagovat
Jsem držitelem zlaté karty, ale už předem jsem věděl, že do tohodle systému nepůjdu. Zajímají mě jen některé tituly ve steelu a tak jsem si myslel, že si je budu moci koupit i volně bez čísla (mimochodem přidaná hodnota je velice pochybná a je jasné že jde především od samého začátku o peníze) - jako vždy - o peníze jde až první řadě - je to vynikající marketingový tah jak prodat neprodejné zboží, které jinak leží skladem. Po tom co propuklo šílenství ohledně titulu "Pod zemí" a vyprodaly se předem i kusy které byly volně, se musím ptát, zda mám vůbec šanci na FA nějaký nový steelbook koupit? Porovnejme třeba Titul "Pod zemí" s titulem "Očista 1 + 2" který vyšel v prosinci a který je normálně skladem, přičemž se jedná o filmy přibližně stejných kvalit. Samozřejmě můžu nakoupit i na jiném e-shopu jak je mi nabízeno (pak že mě nikdo k ničemu nenutí), ale to pak zvážím nákup na jiném e-shopu i amarayek, protože proč bych nakupoval na několika e-shopech a platil sumy za poštovné. To pak pá pá Filmareno. No uvidíme jak se situace vyvine. Snad se něco chystá. Co se týka sběratelství tohoto typu, tak když to přeženu, může FA vydat číslované i ve steelu všechny Kameňáky a Babovřesky za cenu třeba 1000,- a všichni sběratelé to budete muset koupit jinak přijdete o číslo. No a když už tedy v tom steelu vycházejí tak kvalitní věci, že o ně je takový zájem, tak se musím ptát, kolik filmů ve steelu, ale i normálně vyšlo např. od Bergmana, Felliniho, Kubricka a jiných světových režisérů?